۱۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۹
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85132914
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مجوز ساخت یک هزار واحد نهضت ملی مسکن در گنبدکاووس صادر شد

گنبدکاووس- ایرنا- رییس اداره راه و شهرسازی گنبدکاووس گفت: مجوز ساخت هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در عرصه ۲۴.۵ هکتاری در ضلع شرقی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان صادر شد.

قاسم شادکام روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: با تاکید استاندار گلستان قرار است هزار واحد مسکونی با کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این عرصه ساخته شود و در ۲ کارگروه امور زیربنایی و شورای برنامه ریزی استان مجوزهای لازم اخذ و شرکت مشاور انتخاب و استعلامات لازم از ادارات خدمات رسان و زیرساختی گرفته شد.

وی افزود: بعد از انجام این موارد در صورت تایید نهایی در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور پروانه ساختمانی صادر و عملیات ساخت و ساز در این عرصه ۲۴.۵ هکتاری تا چند ماه آینده آغاز می‌شود.

رییس اداره راه و شهرسازی گنبدکاووس گفت: با تکمیل مراحل صدور پروانه، تا یک ماه آینده عملیات ساخت ۲۱۰ واحد در عرصه ۲ هکتاری با عنوان پروژه نگارستان آغاز می‌شود و امیدواریم یک فاز از پروژه ۹۶ واحدی بهارستان که در مرحله نازک کاری قرار دارد تا هفته دولت آماده بهره‌برداری باشد.

شادکام سهم ۲ ساله گنبدکاووس در طرح نهضت ملی مسکن را ۲ هزار و ۴۳۰ واحد اعلام و بیان کرد: با واگذاری ۱۰۰ هکتار به نام سازمان ملی زمین و مسکن برای این تعداد واحد عرصه مورد نیاز تامین شده است.

وی افزود: تاکنون حدود ۱۳ هزار متقاضی خانه‌دارشدن از طریق نهضت ملی مسکن در شهر گنبدکاووس نام نویسی کردند که شرایط اولیه ۹ هزار نفر از آنان تایید شده است.

پایان خانه‌به‌دوشی جوانان گلستان با اجرای طرح نهضت ملی مسکن

استاندار: بیش از هشت هزار واحد مسکن ملی در گلستان آماده افتتاح و کلنگ‌زنی است

۵۲ هکتار زمین اجرای نهضت ملی مسکن در گنبدکاووس واگذار شد

به گزارش ایرنا، طرح نهضت ملی مسکن از مهم‌ترین اولویت‌های دولت سیزدهم به شمار می‌رود که اجرای سریع و فراتر از برنامه آن در گلستان رویای مردم به خصوص نسل جوان برای حل مشکل خانه‌بدوشی و داشتن سرپناهی اختصاصی را به تحقق نزدیک کرده است.

استان گلستان ۱.۹ میلیون نفر جمعیت دارد که در ۱۴ شهرستان (۳۴ نقطه شهری و حدود یک هزار روستای دارای کد شناسایی) سکونت دارند ضمن اینکه ۲۳ شهر این استان شمالی جمعیت کمتر از ۲۰ هزار نفر دارند که مشمول دریافت تسهیلات مسکن روستایی می‌شوند.

شهرستان گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha