۱۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۵۹
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85133048
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نگرانی هواداران آبادانی از بلاتکلیفی هیات مدیره صنعت‌نفت

آبادان - ایرنا - انتخاب نشدن اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان موجی از نگرانی را بین مردم این شهر و هواداران تیم به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا پس از استعفای اعضای هیات‌ مدیره باشگاه صنعت‌نفت آبادان بعد از آخرین بازی و بقای این تیم در لیگ برتر این باشگاه عملا وارد یکی از تاریک‌ترین دوران خود شد؛ به‌گونه‌ای که اکنون نه مسئولی برای رسیدگی به وضعیت باشگاه وجود دارد و نه مدیری که بتواند در این فرصت طلایی تیم صنعت‌نفت را به آمادگی نسبی برای حضور در فصل آینده لیگ برتر برساند.

در شرایطی که تیم‌های لیگ برتری برای لیگ بیست و سوم آماده می‌شوند اما صنعت‌نفت به حال خود رها شده و بی‌تفاوتی مسئولان مربوطه اوضاع این تیم را روی لبه تیغ برده است.

در حالیکه کمتر از ۵۰ روز به آغاز بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال کشور باقی نمانده و تیم‌های حاضر در لیگ برتر با معرفی کادر فنی اقدام به جذب بازیکنان مورد نظر کرده و تمرین آمادگی را بزودی آغاز خواهند کرد، تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان پس از استعفای هیات مدیره همچنان در بلاتکلیفی بسر می‌برد.

این سناریو برای صنعت‌نفت آبادان در چند فصل گذشته در حال تکرار است و مشکلات مالی باعث استعفای دسته جمعی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل یکی از پرهوادارترین تیم‌های کشور شده است تا بازیکنان و سرمربی این تیم ساز جدایی بزنند و در بازار بورس لیگ برتر قرار گیرند.

زمان برای طلایی پوشان آبادانی به سرعت در حال گذر است و این تیم در شعله‌های خود می‌سوزد و وزارت نفت همچنان در معرفی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه تعلل می‌کند تا این تیم همانند چند فصل گذشته بازار نقل و انتقال را از دست بدهد.

تعیین نشدن اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، کادر فنی و بازیکنان تیم صنعت‌نفت از نگرانی‌های هواداران این تیم در روزهای اخیر است؛ بلاتکلیفی‌ امور اداری و اجرایی و مدیریتی، بازیکنان فصل گذشته در حال خروج از این تیم پرطرفدار هستند و این نگرانی‌های هواداران را دوچندان کرده است.

تعیین تکلیف هیات مدیره باشگاه خواسته هواداران

یکی از هواداران آبادانی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان به خبرنگار ایرنا گفت: شرایط کنونی تیم صنعت‌نفت آبادان نگران کننده است زیرا تیم برای حضور در لیگ برتر شرایط مناسبی ندارد و هر روز به تعداد بازیکنان جدا شده از این تیم اضافه می‌شود.

سید احسان موسوی افزود: در حالی که اعضای هیات مدیره باشگاه صنعت‌نفت آبادان از سمت خود استعفا داده‌اند چه کسانی باشگاه را مدیریت می‌کنند و کادر فنی را معرفی خواهند کرد؟

وی ادامه داد: کمتر از یک ماه از پایان لیگ گذشته ولی وزارت نفت در معرفی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل زمان را از دست داده این در حالی است که هواداران نگران وضعیت این تیم هستند.

یکی دیگر از هواداران تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان نیز از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خواست با ورود به مشکلات تیم صنعت‌نفت تکلیف این تیم را مشخص کنند زیرا زمان برای این تیم با سرعت در حال سپری شدن است.

مسلم بناپور افزود: صنعت‌نفت تنها دلخوشی مردم آبادان است ولی این تیم با نامهربانی و بی‌تدبیری مسوولان بخصوص وزارت نفت مواجه است و تمام داشته‌های فصل گذشته این تیم یکی پس از دیگری در حال کوچ به تیم‌های دیگر هستند.

وی ادامه داد: زمان به سرعت برای تیم محبوب ما در حال گذر است و با این شرایط فصل آینده صنعت‌نفت به زنگ تفریح لیگ برتر تبدیل خواهد شد و سقوط را به شدت احساس خواهد کرد.

لزونم تسریع در انتخاب هیات مدیره

یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت در انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت‌نفت آبادان زمان را در نظر بگیرد و تکلیف آن را هرچه زودتر مشخص کند.

جلیل مختار افزود: بعد از استعفای اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت‌نفت آبادان انتظار می‌رفت وزارت نفت افراد جایگزین را در کمترین زمان ممکن معرفی کند ولی برخلاف پیش‌بینی همچنان باشگاه بدون اعضای هیات مدیره و بلاتکلیف است.

وی افزود: بازار نقل و انتقالات لیگ برتر در چند روز آینده آغاز خواهد شد و تیم‌های لیگ برتری برای فصل آینده در حال برنامه ریزی و تقویت خود هستند ولی تیم صنعت‌نفت همانند فصل‌های گذشته بدون هیات مدیره و مدیرعامل بلاتکلیف است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با این شرایط باید نگران وضعیت تیم صنعت‌نفت در فصل آینده بود زیرا با از دست رفتن زمان تیم در بازار نقل و انتقالات نسبت به سایر حریفان عقب خواهد افتاد.

اولتیماتوم ویسی به نفتی ها

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان نیز گفت: هنوز اعضای هیات مدیره و شرایط باشگاه مشخص نیست و قصد خداحافظی داشتم اما به احترام هواداران منصرف شدم و به خاطر آبادان و مردم آبادان چند روز دیگر منتظر می‌مانم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

عبدالله ویسی افزود: با تمام وجود دوست دارم با این تیم ادامه بدهم و اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم؛ من دوست دارم همان شادی‌ که برای بقا دیدم برای اتفاقات زیباتر ببینم.

وی با با اشاره به مشکلات تیم نظیر استعفای هیات مدیره و مشخص نبودن مدیرعامل افزود: من، بازیکنان و حتی شهر آبادان در بلاتکلیفی هستیم و از مسئولان خواهش داریم سریع‌تر تصمیم‌گیری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha