فرماندار: ۱۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رییس جمهور به مهاباد اختصاص یافت

مهاباد - ایرنا - فرماندار ویژه مهاباد گفت: یک‌هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به این شهرستان اختصاص یافته که تاکنون بخشی از آن هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عباسی روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه افزود: این اعتبارات شامل ۳۰۰ میلیارد تومان به پروژه احداث بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی، ۳۰۰ میلیارد تومان به تصفیه خانه شهرک صنعتی، ۳۰ میلیارد تومان به علاج بخشی سد و ۳۵۰ میلیارد تومان نیز به اتمام کریدور مهاباد به ارومیه و مهاباد به میاندوآب اختصاص یافته است.

وی از اضافه شدن ۱۷۱ هکتار به محدوده شهر مهاباد خبر داد و اضافه کرد: این اراضی در راستای کمک به کاهش قیمت و زمان احداث منازل مسکونی به محدوده شهری اضافه خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه مشکل چندین ساله اغلب تعاونی های مسکن این شهرستان رفع شده است، اظهار کرد: با حل مشکلات تعاونی های مسکن بیش از سه هزار قطعه زمین در سطح شهرستان به افراد عضو واگذار شده که برای احداث در مرحله صدور مجوز از طرف شهرداری است.

۱۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رییس جمهور به مهاباد اختصاص یافت

عباسی با اشاره به معضلات ترافیک شهری نیز ادامه داد: احیای شهرک صنفی کاوه و استقرار مرکز شماره گذاری طی ماه جاری اجرایی و به تدریج روند انتقال صنوف آلاینده انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: نصب دوربین های هوشمند ترافیکی، احداث پارکینگ های طبقاتی و زوج و فرد کردن مسیرهای پر تردد از دیگر برنامه های برای کاهش بار ترافیکی سطح شهر است.

وی با بیان اینکه امسال بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت بیش از ۹۶ کیلومتر از راه‌های روستاهای این شهرستان اختصاص یافت، افزود: در سال جاری آسفالت راه‌های روستایی برای ۱۰۰ روستای این شهرستان پیش بینی شده که تاکنون آسفالت ۱۲ روستا انجام و مابقی در مرحله پیمان سپاری است.

فرماندار ویژه مهاباد از تشدید نظارت بر نانوایی ها و برخورد قاطع با متخلفان خبرداد و گفت: باند سازمان یافته خرید و فروش آرد یارانه‌ای، به صورت غیرمجاز در مهاباد با همکاری سربازان گمنام متلاشی و افراد متخلف دستگیر شدند.

عباسی ضمن انتقاد از سخت‌گیری بی مورد و خارج از بخشنامه بانک‌ها در پرداخت وام تاکید کرد: پرداخت تسهیلات بانکی در راستای کمک به ازدواج و اشتغال جوانان باید با تسهیلگری بانک‌ها همراه باشد بنابراین با سخت گیری در تضامین بانکی برخورد خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha