۱۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۱۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85133555
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری ۲۵ واحد تولیدی در زنجان تعلیق شد

زنجان - ایرنا - سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان گفت: پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری ۲۵ واحد تولیدی به دلیل اقدام نکردن برای رفع نواقص، بی اعتبار بودن پروانه، کسب امتیاز منفی و وجود نداشتن مدیر کنترل کیفیت، تعلیق و ابطال شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، صابر کاظمی روز چهارشنبه در جلسه کمیته علائم استان، افزود: طبق بررسی ها هفت واحد تولیدی موفق به اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری شدند.

وی اضافه کرد: همچنین پروانه کاربرد علامت استاندارد ۱۰ واحد تولیدی نیز پس از رفع نواقص محصولات تولیدی خود رفع تعلیق و تمدید شد.

این مسوول ادامه داد: این استان بستر بسیار مناسبی برای ایجاد واحد تولیدی است و سازمان استاندارد استان وظیفه دارد با به کارگیری نیروهای مجرب و متخصص و همچنین استفاده از ابزارهای اطلاع رسانی مناسب، باور مردم به نشان استاندارد را تقویت کند تا کالاهای تولید داخلی با کیفیت مطلوب در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

مدیرکل استاندارد استان زنجان خاطرنشان کرد: استانداردسازی و ارتقای کیفیت یک خواسته به حق است و مردم حق دارند که در این زمینه تقاضا داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: اداره کل استاندارد استان در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب بر حمایت از تولید داخل و مساعدت های لازم برای ارتقای کیفی فرآورده های تولیدی تاکید و تلاش دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha