انتصاب عضو شورای عالی مالیاتی و عضو هیات تشخیص صلاحیت مشاوران رسمی مالیاتی ایران

تهران - ایرنا- وزیر امور اقتصادی و دارایی در احکام جداگانه‌ای عضو شورای عالی مالیاتی و همچنین عضو هیات تشخیص صلاحیت مشاوران رسمی مالیاتی ایران را منصوب کرد.

به گزارش ایرنا از سازمان امور مالیاتی کشور، سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی بنا به پیشنهاد رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور، سعید حوائج و مهدی رعنایی را به ترتیب به عضویت شورای عالی مالیاتی و عضویت هیات تشخیص صلاحیت مشاوران رسمی مالیاتی ایران منصوب کرد.

احکام انتصابی وزیر امور اقتصادی و دارایی به سعید حوائج بدین شرح است: در اجرای مقررات ماده (۲۵۲) قانون مالیات‏های مستقیم و بنا به پیشنهاد رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، به موجب این حکم به عنوان «عضو شورای عالی مالیاتی» منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق اصول عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، قانون مداری، حضور فعال و همه جانبه داشته باشید. توفیق و سربلندی جنابعالی را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محوله از خداوند منان مسالت می‌کنیم.

در حکم وزیر اقتصاد به مهدی رعنایی آمده است:با عنایت به جزء (۱) ماده (۵۵) قانون مالیات‏ بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰ و در اجرای ماده (۲۸) قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۳۸۷ و نیز ماده (۲۷) اساسنامه جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران موضوع تصویب نامه شماره ۱۲۰۶۲/ت ۴۲۹۳۹ هـ مورخ ۱۳۹۱/۰۱/۲۸ هیات محترم وزیران و بنا به پیشنهاد رئیس کل محترم سازمان امور مالیاتی کشور، به موجب این حکم به عنوان «عضو هیات تشخیص صلاحیت مشاوران رسمی مالیاتی ایران» منصوب می شوید. توفیق و سربلندی جنابعالی را در مسیر خدمت به ملت شریف میهن و تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال خواستارم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha