استاندار:تعامل با بخش خصوصی در ایجاد اشتغال لرستان اثرگذار است

خرم آباد- ایرنا- استاندار لرستان ضمن تاکید بر تقویت ظرفیت‌های بخش خصوصی در استان گفت: تقویت و تعامل با بخش خصوصی استان در ایجاد اشتغال و تولید اثرگذار است و باید به این امر اهتمام داشت.

به گزارش چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری لرستان، فرهاد زیویار در نخستین جلسه شورای گفت‌وگوی اتاق بازرگانی استان در سال جاری با اشاره به اهمیت جایگاه بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری اظهار کرد: براساس بررسی‌های صورت گرفته، مجموع آورده‌های دولت در سال گذشته از تسهیلات کم‌بهره تبصره ۱۶ و ۱۸ و اعتبارات پروژه‌های عمرانی، معادل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در یک سال و نیم گذشته در استان بوده است.

وی افزود: ۱۰ تا ۱۲ هزار میلیارد تومان در یک سال و نیم گذشته از سوی واحدهای تولیدی، اقتصادی و بخش خصوصی استان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

استاندار لرستان با تاکید بر تقویت ظرفیت‌های بخش خصوصی در استان، ادامه داد: تعامل و تقویت بخش خصوصی و نهادهای وابسته به آن و تشویق سرمایه‌گذاران به‌کارآفرینی در هموار کردن مسیر کسب‌وکار برای فعالان اقتصادی و ایجاد اشتغال و تولید در استان بسیار اثرگذار خواهد بود.

زیویار گفت: اعضای جدید اتاق بازرگانی استان باید رویکردها و سیاست‌های خود را بر انسجام بیشتر شرکت‌های بخش خصوصی و تعامل بیشتر با دولت فراهم کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha