۱۷ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۲۹
کد خبر: 85133760
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

امنیت و مقابله با تروریسم، محور نخستین نشست مشورت ایران، چین و پاکستان   

تهران - ایرنا - ایران، چین و پاکستان نخستین نشست مشورت سه جانبه را در زمینه امنیت و مقابله با تروریسم در پکن برگزار کردند.

به گزارش ایرنا، این نشست سه جانبه ۱۷ خرداد ماه(۷ ژوئن ۲۰۲۳) با حضور سیدرسول موسوی دستیار وزیر خارجه و مدیرکل آسیای جنوبی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، بای تیان مدیرکل امنیت خارجی وزارت خارجه چین و عبدالحمید مدیرکل مقابله با تروریسم وزارت خارجه پاکستان برگزار شد.

طرفین در این نشست، مذاکرات عمیقی در مسائل گوناگون از جمله وضعیت منطقه‌ای مقابله با تروریسم و مقابله با تروریست‌ های فرامرزی داشتند.

همچنین مبتنی بر دستاوردهای این نشست، طرفین برای نهادینه کردن ساز و کار مشورت سه‌جانبه بین چین، ایران و پاکستان در زمینه امنیت و مقابله با تروریسم تصمیماتی اتخاذ کردند.

در حاشیه این نشست نیز سیدرسول موسوی دستیار وزیر خارجه و مدیرکل آسیای جنوبی جمهوری اسلامی ایران و نونگ رونگ دستیار وزیر خارجه چین و عبدالحمید مدیر کل ضد تروریسم وزارت خارجه پاکستان دیدار کردند.

همچنین نشست‌های مشورت چین - پاکستان در زمینه امنیت و مقابله با تروریسم و گفت وگوی چین - ایران در زمینه مقابله با تروریسم برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha