درخواست مردم مازندران از پلیس برای برخورد با هجمه‌های فرهنگی است

ساری- ایرنا- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: درخواست مردم متدین استان از فرماندهی انتظامی کشور بکارگیری تدابیر لازم و برنامه ریزی مناسب جهت برخورد با هجمه‌های فرهنگی در این استان است.

به گزارش چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان، اظهار کرد: در دوران فرماندهی سردار مرتضی میرزایی، مازندران با همه‌گیری کرونا و بحران امنیت مواجه بود که توانستند به همراه همکارانشان وظایفشان را به درستی انجام دهند.

وی با اشاره به حضور ثابت سردار میرزایی در نماز جمعه مصلای امام خمینی (ره) مرکز استان، افزود: انتظارمان از فرمانده جدید توجه به حوزه حجاب، عفاف و مسائل فرهنگی است.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه امنیت مسئله بسیار مهمی است، گفت: نرم افزار ایمان و امید که دستمایه سه تحول در مقیاس ملی، امت اسلامی و بین‌المللی بوده است و دشمنان امروز همین ایمان و امید را با تهدید، خودنمایی، هنجارشکنی هنجارهای ایمانی و ارزشی و یاس پراکنی هدف قرار داده‌اند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: برای تامین امنیت جامعه باید جهت تقویت روحیه ایمان و امید برنامه ریزی درست داشته باشیم، البته باید به مسئله معیشت هم بپردازیم‌.

امام جمعه ساری اضافه کرد: همانطوری که باید در راستای معیشت مردم دارای تدابیر لازم باشیم برای عاملان امنیت یعنی نیروی انتظامی و نهادهای اینچنینی هم باید در بعد معیشت توجه لازم را داشته باشیم.

وی مازندران را به عنوان استانی پر رفت و آمد دانست و تصریح کرد: این استان می‌تواند پناهگاه جانیان و متخلفین هم باشد چرا که تنوع فرهنگی و اعتقادی مسافران می‌تواند مشکل آفرین باشد اگر تدبیر لازم صورت نگیرد.

آیت الله محمدی لائینی ادامه داد: برای استفاده بهینه، نظام‌مند و قانونی همراه با پیوست فرهنگی صحیح از ساحل ۴۸۰ کیلومتری مازنداران ضروری است‌.

نماینده ولی فقیه در پایان اذعان داشت: انتظار جامعه دینی، فرهنگی و اعتقادی مازندران که قاطبه مردم هستند از سردار رادان در این سفر در زمینه مسائل فرهنگی این است که در وضع موجود و هجمه‌های فرهنگی تدبیر و برخورد لازم را داشته باشند.

در این مراسم که با حضور سردار احمد رضا رادان فرمانده انتظامی کل کشور همراه بود از زحمات سردار مرتضی میرزایی تجلیل و سردار حسن مفخمی شهرستانی به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی مازندران معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha