معاون وزیر کشور: کوردلان چشم خود را بر پیشرفت‌های روزافزون جمهوری اسلامی باز کنند

بوشهر- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: کوردلانی که به دنبال از بین بردن امید در جامعه هستند چشم باز کنند و لحظه‌های امیدبخش افتتاح پروژه‌های متعدد در جای جای کشور و بویژه استان بوشهر را ببینند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن کوشش تبار شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاح بزرگراه سرتل –تنگک در شهر بوشهر اظهار کرد: این پروژه‌ها چیزی جز ادای دین به مردم نیست و حضور بوشهری‌ها در این آیین ها نیز بدون تردید به معنی درک متقابل جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: این پیشرفت‌ها خار بر چشم دشمنانی است که نمی توانند ایران خدمت گذار به ملت شریفش را تحمل کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: همه کسانی که دل در گرو ترسیم بوشهری دارای آرامش و آسایش هستند باید بدانند که فضای این استان برای سرمایه گذاری بسیار مستعد و پر رونق است.

کوشش تبار ادامه داد: بوشهر همیشه برای اعتلای وطن جان برکفان زیادی داشته و بزرگانی چون شهید رئیسعلی دلواری، شیخ حسن چاکوتاهی و زائر خضرخان اهرمی نام‎‌هایی جدانشدنی از تاریخ و دل و جان ایران زمین هستند.

وی گفت: مزین کردن بزرگراه سرتل – تنگک در بوشهر بنام شهید بیژن گُرد نشان داد مردم این دیار عشق و احترامی همیشگی برای شهیدان قائل هستند.

کوشش تبار افزود: در استان بوشهر نشاط و جوش و خروش در حوزه‌های اقتصادی شعف آور است و باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی که پا در رکاب جنگ اقتصادی گذاشته و در کنار مدیران اقتصادی استان فضایی پرنشاط و اعتماد آفرین ایجاد می‌کنند، دستمریزاد بگویم.

وی گفت: وقتی عملکرد جهادی استاندار بوشهر و سایر مدیران استان صحبت می‌شود نشان از تلاش و برنامه‌ریزی مضاعف برای استان بوشهر است که این عملکرد ستودنی و جای تقدیر دارد.

کوشش تبار تصریح کرد: روز گذشته در شهرستان دشتی نخستین کارخانه کربنات کلسیم رسوبی خاورمیانه با یکهزار میلیارد تومان افتتاح شد که بخش قابل توجهی از آن سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی بود و ۶۵۰ میلیارد تومان از اعتبار این پروژه با اعطا تسهیلات تامین شده است.

استاندار بوشهر گفت: افتتاح بزرگراه سرتل – تنگک پروژه‌ای بسیار ارزشمند برای بوشهر است که باید به تمامی دست اندرکاران آن خداقوت و خسته نباشید گفت.

احمد محمدی زاده افزود: در سایه وحدت و همدلی می توان افتخارات بزرگ تری برای مردم رقم زد و بدون تردید باید این اتحاد مثال زدنی در استان بوشهر همچنان تداوم داشته باشد.

وی عنوان کرد: در بوشهر اکنون ۲ نیروگاه هر کدام به ظرفیت یک هزار و ۸۰ مگاوات در دست ساخت است که حضور پررنگ ایرانی‌ها در این پروژه‌‍‌ها ارزشمند و غرور آفرین است.

کوردلان چشم خود را بر پیشرفت‌های روزافزون جمهوری اسلامی باز کنند

وی گفت: حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری و همچنین انقلاب اسلامی ایران بود که ما را به این باورها و توانایی‌ها رساندند که ایرانی‌ها از عهده کارهای بزرگ بخوبی بر می‌آیند.

محمدی زاده ادامه داد: اکنون سدهای شاخص استان بوشهر با ظرفیت بیش از ۴۰۰ میلیون متر مکعب توسط متخصصان داخلی در دست ساخت است که این خود جلوه‌ای از توانایی و تخصص مهندسان ایرانی است.

وی گفت: شهدا با خون خود اهداف ارزشمندی را برای ایرانیان ترسیم کردند و بدون تردید در صورت نبود آنها آرمان‌های ارزشمند امام راحل و مقام معظم رهبری محقق نمی‌شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha