پیگیری مشکلات کارمندان دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌شرقی از طریق میز ارتباطات مردمی

تبریز - ایرنا - مدیرکل مجلس و امور استان های سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: همزمان با سفر دور دوم رییس جمهور به آذربایجان شرقی، مشکلات و چالش‌های کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان از طریق میز ارتباطات مردمی پیگیری می‌شود.

محمد ابوئی مهریزی، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه میز ارتباطات مردمی این سازمان از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر در محل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آذربایجان شرقی به نشانی تبریز، بلوار ۲۹ بهمن(راهنمایی)، جنب شرکت مخابرات برپاست، افزود: عمده موضوعات مراجعه کنندگان مربوط به تبدیل وضعیت کارمندان، نتایج آزمون های استخدامی، ساماندهی نیروهای شرکتی و ایثارگر و جذب و نگهداشت نخبگان است.

وی با اشاره به اینکه این میز ارتباطات مردمی به مدت سه روز در این محل دایر است، اظهار کرد: بیشترین مراجعه کنندگان در اولین روز برپایی میز ارتباطات مردمی در این استان مربوط به کارکنان آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و جهادکشاورزی بود.

مدیرکل مجلس و امور استان های سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه تسهیل گری امور اداری و استخدامی کارکنان دستگاه های اجرایی از برنامه های این سازمان برای برپایی میز ارتباطات مردمی است، گفت: در این روز حدود ۴۰ نفر از کارکنان دستگاه های مختلف اجرایی با حضور انفرادی یا گروهی در این میز ارتباطات مردمی مشکلات و چالش های خود را مطرح کردند.

ابوئی مهریزی، ادامه داد: در این میز ارتباطات تلاش می شود به چالش ها و مشکلات کارکنان دستگاه های اجرایی از ابعاد مختلف حقوقی و اداری به صورت کامل پاسخ داده شود و مکاتبات آنان از سازمان های مربوطه پیگیری و اگر غفلتی در خصوص وضعیت کارکنان روی داده است به این سازمان ها گوشزد می شود.

وی یادآور شد: برای رفع مشکلات و چالش های کارکنان دستگاه های اجرایی همفکری های لازم با مدیران و معاونان دستگاه ها انجام می شود.

به گزارش ایرنا، در آستانه سفر آیت الله رئیسی به آذربایجان شرقی، ۲۷ میز ارتباطات مردمی دستگاه های اجرایی برای ملاقات و دیدار چهره به چهره با مسوولان و پاسخگویی مستقیم به مطالبات مردمی دایر شده است.

این میزها در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ۱۷، ۱۸، ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۸ تا ۱۸ در ساختمان ادارات کل مرکز استان دایر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha