۱۸ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۴۱
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85133968
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یکصد خدمت دندانپزشکی به مناطق کمتربرخوردار گناوه رایگان ارائه شد

گناوه - ایرنا - رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: کلینیک سیار دندانپزشکی این شبکه، یکصد خدمت شامل معاینه، جرم‌گیری، کشیدن و فیشورسیلانت در مناطق روستایی و کمتر برخوردار این شهرستان در مدت یک ماه اخیر به صورت رایگان ارائه داده است.

دکتر عصمت حیدری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: باتوجه به هزینه‌های سنگین خدمات دندانپزشکی، دسترسی بیشتر مناطق محروم به این خدمات ضرورت بیشتری پیدا کرده، بدین منظور کلینیک سیار دندانپزشکی به همراه تیم مجرب به‌ صورت هفتگی خدمات رایگان ارائه می‌کند.

وی گفت: راه‌اندازی کلینیک سیار علاوه بر خدمات پیشگیرانه و فرهنگ‌سازی به‌منظور ارتقای سلامت دهان و دندان، خدمات دندانپزشکی به کودکان زیر ۱۴ سال و زنان باردار و شیرده نیز ارائه می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه افزود: خدمات دندانپزشکی در مناطق روستایی و کمتر برخوردار این شهرستان به‌صورت مستمر با هدف محرومیت‌زدایی ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان، آموزش‌های پیشگیرانه و فرهنگ‌سازی در پیشگیری و ارتقای بهداشت دهان و دندان را امری ضروری دانسته و در این راستا تلاش خود را مضاعف کرده است.

بیش از ۲۰ درصد از جمعیت ۱۱۰ هزارنفری گناوه در شمال استان بوشهر در روستاها سکونت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha