۱۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85134253
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درج نکردن قیمت بیشترین تخلف اصناف در زنجان است

۱۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱
کد خبر: 85134253
درج نکردن قیمت بیشترین تخلف اصناف در زنجان است

زنجان - ایرنا - رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: درج نکردن قیمت و نرخنامه بیشترین تخلف انجام شده از سوی اصناف استان است.

محمد بازرگان روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی سال گذشته هشت هزار و ۹۴۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شد.

وی تعداد گزارشهای مردمی رسیده به این اتاق را یک هزار و ۶۴۷ مورد اعلام و اظهار کرد: از این آمار ۲۴۱ مورد منجر به رضایت شاکی شد.

بازرگان با بیان اینکه تعداد پرونده های ارسالی به تعزیرات حکومتی استان ۳۷۴ مورد بوده است، اضافه کرد: گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، امتناع از عرضه کالا، احتکار، درج نکردن قیمت، فروش اجباری کالا، تداخل صنفی، صادر نکردن صورت حساب، حراج غیرقانونی و رعایت نکردن دستورالعمل بهداشتی از جمله تخلفات کشف شده در بازرسی‌ از اصناف است.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان افزود: اجرا نکردن ضوابط قیمت گذاری، خرید کالا برخلاف این ضوابط، تبلیغات محصولات بر خلاف واقع، ضرر و زیان به اشخاص ثالث و خسارت به اشخاص حقوقی نیز از دیگر موارد تخلفات صنفی در زنجان است.

وی تصریح کرد: درج نکردن قیمت و نرخنامه با ۱۱۶ مورد و خسارت به اشخاص حقیقی و حقوقی با فروش فوق العاده با ۹۰ مورد بیشترین موارد تخلف ثبت شده در استان زنجان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha