امام جمعه کرمانشاه: شهدا تبیین‌گران جهاد و شهادت هستند

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، از شهدا به عنوان تبیین‌گران جهاد و شهادت یاد کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران نظام اقتدار جهانی و امیدبخش آزادیخواهان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» روز پنجشنبه در جلسه کمیته نیروهای مسلح کنگره ملی شهدای استان که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد، افزود: الان در منطقه همه برای ارتباط با ما صف بسته اند و این اقتدار کنونی باید تبیین شود تا مردم بدانند در گذشته چگونه بودیم و الان سایه اقتدار ما چگونه است.

وی اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدا و رهبری داهیانه امامین انقلاب، ایران سربلند از رخدادهای گوناگون است که هیچ توطئه ای نتوانست کشور را به زانو درآورد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به پیشرفت‌های شگرف کشور گفت: در گذشته برای سیم خاردار محتاج بودیم و امروز با قدرت فناوری برتر نظامی منطقه را در اختیار داریم لذا این باید به مردم گفته شود.

نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمانشاه در خصوص اهمیت جهاد تبیین اذعان داشت: امروز قدرت کشور ما باعث رعب و وحشت استکبار و صهیونیسم شده است لذا باید این دستاوردها را به همه طریق تبیین کنیم بخصوص این که دانشجویان و مدارس باید این عظمت را متوجه شوند.

آیت الله علما در خصوص دستاوردهای عظیم انقلاب تصریح کرد: امروز دستاوردهای عظیم انقلاب را برای مردم بیان کنید، تا مردم بدانند در گذشته و حال چگونه بوده ایم و این که الان برای آمریکا خط و نشان می کشیم این اقتدار در کشور ما بی سابقه است و جوانان، دانشجویان و دانش آموزان باید این عظمت و استقلال و سربلندی را بدانند و متوجه شوند در گذشته یعنی قبل از انقلاب چقدر وابسته بودیم و هیچ اراده ای از خود نداشتیم.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: باید بدانیم دشمن شبانه روزی مشغول توطئه است آن ها معطل نمی مانند، لذا ما هم باید با برکت جهاد تبیین شبانه روزی تلاش کنیم، اطلاع رسانی کنیم و مردم را در جریان این اتفاقات عظیم قرار دهیم، چرا که لازمه استمرار انقلاب تلاش و تبیین است و با همه وجود انقلاب را حفظ کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha