طرح مولدسازی راهکاری برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی در کردستان است

سنندج-ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت:  طرح مولد سازی دارایی های دولت  راهکاری مناسب برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و حل مشکلات متعدد آموزش و پرورش استان است.

به گزارش ایرنا، ارسلان ازهاری روز پنجشنبه در جریان دیدار مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در آینده جامعه، اظهار کرد: با توجه به اینکه جامعه مخاطب این اداره کل تاثیرگذار و حساس، دانش آموزان که همان آینده سازان ایران اسلامی هستند باید همه فعالیت ها و اقدامات در این حوزه با نیاز سنجی و برنامه ریزی دقیق و مدون اجرایی و پیگیری شود.

وی با اشاره به وجود پروژه های نیمه تمام متعدد توسط خیرین مدرسه ساز در سطح استان، اضافه کرد: استفاده از ظرفیت های قانونی ایجاد شده در طرح مولد سازی دارایی های دولت می تواند راهکاری مناسب در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و حل مشکلات متعدد آموزش و پرورش استان در بحث نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان باشد.

ازهاری تلاش در راستای ایجاد زمینه لازم برای استفاده از فناوری های نوین آموزشی در کلاس های مدارس مختلف استان را زمینه ساز رشد و ترقی دانش آموزان و در نتیجه کمک به توسعه استان برشمرد و افزود: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس درکنار ساخت مدارس با توجه به نیازهای موجود در حوزه فضای آموزشی باید به این مقوله مهم و تاثیرگذار به عنوان یک راهبرد اصلی در سرفصل برنامه ریزی های خود توجه ویژه داشته باشد.

طرح مولدسازی راهکاری برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی در کردستان است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان برنامه ریزی را پایه گذار توسعه هر جامعه دانست و گفت: لازم است نیاز سنجی لازم از فضا و تجهیزات مورد نیاز آموزش و پرورش استان حداقل از یک سال قبل انجام شده و پس از تایید در کمیته های برنامه ریزی شهرستانی تمهیدات لازم برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده اندیشیده شود و همچنین مدارسی که دارای پیشرفت فیزیکی بالا هستند حداکثر تا پایان مرداد ماه تکمیل و در اختیار آموزش و پرورش استان قرار گیرند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان هم ضمن تشکر از حمایت های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از فعالیت های این اداره کل اظهار کرد: هم اکنون این اداره کل در بخش خصوصی و خیرین دارای ۱۴۸ پروژه شامل ۵۰۳ کلاس آموزشی و در بخش دولتی نیز دارای ۱۳۸ پروژه شامل ۷۹۳ کلاس آموزشی است.

ابراهیم مرادی ادامه داد: تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها می تواند بخش عمده ای از مشکلات استان در حوزه آموزش و پرورش را مرتفع سازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha