شهرداری زنجان با همه امکانات درصدد رفع مشکل آبگرفتگی است

زنجان - ایرنا - معاون شهردار زنجان گفت: در پی بارش شدید باران در استان و شهر زنجان با همه امکانات به دنبال حل مشکل آبگرفتگی معابر هستیم.

غلامحسن احمدی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا زنجان افزود: حجم بارندگی امروز در زنجان در ۲۰ سال گذشته سابقه نداشته است‌.

وی با بیان اینکه امروز شاهد بارش فوق‌العاده‌ای بودیم، گفت: امروز همه نیروهای شهرداری از جمله خودروها، آتش‌نشانی، امکانات و تجهیزات مدیریت بحران، مناطق و شهرداری‌ها وارد کار شدند.

این مسوول گفت: این نیروها با اولویت منازل و معابر با کف‌کش و سایر تجهیزات در حال رفع آبگرفتگی هستند و تمامی تجهیزات و امکانات لازم را در این زمینه به کار گرفته اند.


آبگیری از ۶۷ خانه و مغازه در زنجان
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از آبگیری ۶۷ منزل و مغازه توسط آتش نشانی زنجان خبر داد و گفت: کف‌کشی پل‌ها نیز در حال انجام است.
مجید امیرفضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از بارش سیل‌آسای امروز امدادرسانی توسط آتش‌نشانی زنجان آغاز شده است.
وی با بیان اینکه بارش امروز طی سالیان گذشته بی‌سابقه بود، افزود: نیروهای آتش‌نشانی با همه نیروها و تجهیزات و ماشین‌آلات‌ در حال امدادرسانی هستند.

شهرداری زنجان با همه امکانات درصدد رفع مشکل آبگرفتگی است
امیرفضلی با بیان اینکه آبگیری با اولویت منازل و مغازه‌ها در حال انجام است، گفت: تاکنون ۶۷ مورد آبگیری انجام شده است.
وی با بیان اینکه تعدادی از نیروهای آتش‌نشانی هم نسبت به کف‌کشی پل‌های سطح شهر اقدام کرده‌اند،افزود: پل سرباز گمنام از جمله پل‌هایی است که نسبت به آبگرفتگی آن اقدام شده است.
رئیس سازمان اتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان اضافه کرد: امدادرسانی توسط همه ایستگاه‌های آتش‌نشانی در حال انجام است و خانه‌های زیادی دچار آبگرفتگی شده اند.

اداره کل هواشناسی استان زنجان روزهای گذشته با صدور هشدار نارنجی در خصوص تقویت سامانه بارشی همرفتی، رگبار باران و رعد و برق با احتمال تگرگ، اخطار داده بود.

همچنین در این اخطاریه بر احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، سیلابی شدن مسیل و رودخانه ها و خطر برخورد صاعقه با شهروندان هشدار داده شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha