سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد تومانی خیرین حوزه سلامت در مازندران ستودنی است

ساری- ایرنا- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد تومانی خیرین حوزه سلامت در سال گذشته ستودنی است و با اطلاع رسانی درست این مبلغ افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی روز پنجشنبه در دیدار اعضای مجمع خیرین سلامت کشور بیان کرد: در ۲ سال اخیر کمک خیرخواهانه خیرین حوزه سلامت مازندران از ۱۵۰ میلیارد تومان به ۲۵۰ میلیارد تومان افزایش یافته که این امر نقش ممتازی در حوزه بهداشت و درمانی مازندران داشته است.

وی افزود: اگر در حوزه اطلاع رسانی و نقش برجسته خیرین در حوزه سلامت بیشتر کار شود و در این حوزه جهاد تبیین شکل بگیرد ظرفیت خیرین مازندران به مرتب بیشتر از مبالغ می باشد.

امام جمعه ساری گفت: پیشگیری و بهداشت به مراتب از حوزه درمان اثربخش تر خواهد بود و مجمع خیرین سلامت نباید از این امر غافل شوند.

این مقام مسوول بیان داشت: در حال حاضر بسیاری از دانشکده های آموزشی یا نیمه تمام و یا اینکه در حال احداث می باشند که حضور خیرین در بخش آموزش گره گشا خواهد بود.

سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد تومانی خیرین حوزه سلامت در مازندران ستودنی است

آیت الله محمدی لائینی اضافه کرد: اگر در حوزه بهداشت در ابعاد مختلف اعم از کاهش مصرف سموم کشاورزی و زباله های صنعتی و شیرابه ها کار شود به مراتب اثربخشی آن بیشتر از حوزه درمان خواهد بود.

به گزارش ایرنا، حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور در این سفر یک روزه در گام نخست از مرکز بهداشت شماره سه ساری، مرکز دیالیز طولانی ۲ و مرکز شماره هفت بهداشت ساری و همچنین ساختمان در حال ساخت مجمع خیرین استان مازندران بازدید کرد.

وی در این بازدیدها ضمن گفت و گو با کارکنان این مراکز، در خصوص مسائل مختلف بهداشتی و درمانی همچنین طرح پزشک خانواده، وضعیت پزشکان مناطق محروم و شهری و با فرهاد غلامی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز گفت و گو کرد و از نزدیک در جریان مسائل و دغدغه های این حوزه قرار گرفت.

کلنگ زنی ساختمان مرکز جامع درمان ناباروری کوثر در بیمارستان امام ساری و بازدید از یکی مراکز بهداشتی درمانی ساری از دیگر برنامه های امروز رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در سفر به مازندران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha