معاون وزیر: ۲۵ هزار نفر در حوزه بهداشت و درمان جذب می‌شوند

تبریز - ایرنا - معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از جذب ۲۵ هزار نفر در این حوزه خبرداد و گفت: مجوز لازم از سازمان استخدامی کشور اخذ شده است.

عباس عبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا در شهرستان ملکان با اعلام اینکه و ۵۰ درصد استخدامی ها در گروه پرستاری خواهد بود، افزود: تلاش بر این است در کنار جذب این تعداد پرستار، از طریق افزایش جذب در دانشگاه های علوم پزشکی بخش دیگری از نیاز به پرستار مرتفع شود.
وی گفت: در شهرستان ملکان نیز در گروه پرستاری کمبودهای زیادی وجود دارد که تلاش بر این است با جذب پرستار، مشکل کمبود نیرو در این شهرستان نیز حل شود.


شهرستان ملکان با ۱۱۰هزار نفر جمعیت در ۱۵۵کیلومتری تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده است.

در جریان دومین سفر استانی رئیس جمهور به آذربایجان شرقی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه معاونان خود به عنوان نماینده رئیس جمهور در شهرستان های جنوبی آذربایجان شرقی حضور یافته اند.

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رییسی در قالب پنجمین سفر از دور دوم سفرهای استانی به آذربایجان شرقی سفر کرده است .

از مجموع اعتبارات۱۹ هزار و ۳۷۳ میلیارد تومانی سفر اول رئیس جمهور به آذربایجان شرقی تاکنون هشت هزار میلیارد تومان اختصاص یافته و برخی از مگاپروژه های استان که در سال های گذشته متوقف شده بود با تزریق اعتبارات از محل منابع سفر استانی فعال شده و در حال پیشرفت است

میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه ها ۶۲ درصد است.

تعهد استان برای اجرای پروژه‌ها در سال اول تعداد ۲۷ پروژه بود که در این راستا برای ۱۲ پروژه تخصیص ۱۰۰ و بیشتر از ۱۰۰ درصدی محقق شده و عملیات ۱۵ پروژه نیز به اتمام رسیده است.

در سفر اول رئیس جمهور به آذربایجان شرقی ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای تولیدی و خدماتی در چهار بخش گردشگری، صنعت، کشاورزی و پارک علم و فناوری در نظر گرفته و مقرر شد طی ۲ سال پرداخت شود که ۶ هزار میلیارد تومان مربوط به سال اول به صورت کامل پرداخت شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha