۱۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۴۴
کد خبر: 85134469
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

قهرمان پرس سینه جهان: مسئولان بیشتر حمایت کنند

۱۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۴۴
کد خبر: 85134469
قهرمان پرس سینه جهان: مسئولان بیشتر حمایت کنند

کرمان - ایرنا - قهرمان سیرجانی مسابقات پرس سینه کاپ جهانی ۲۰۲۳ روسیه با اشاره به مدال آور بودن این رشته ورزشی خواستار حمایت بیشتر مسئولان کشورمان از ورزشکاران این رشته شد.

امین جهانگیری عصر پنجشنبه در جمع استقبال کنندگان از وی در فرودگاه سیرجان افزود:تیم ایران که در این مسابقات بسیار قدرتمند ظاهر شده بود، حتی شایستگی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را داشت.

وی اظهارداشت: امیدوارم باوجود تجربه این مسابقات و همچنین آمادگی بیشتر بتوانیم عنوان قهرمانی دور آینده مسابقات جهانی را از آن خود کنیم و پرچم ایران را در رقابت‌های بین المللی یکبار دیگر به اهتزاز درآوریم.

جهانگیری با قدردانی از مربیان و پدر خود به واسطه حمایت‌ها از او، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کاپ جهانی پرس سینه در اوزان مختلف با حضور ۴۰۰ شرکت کننده از ۱۱ کشور جهان به میزبانی مسکو کشور روسیه برگزار شد.

جهانگیری تصریح کرد: خوشبختانه توانستم در وزن منفی ۱۱۰ کیلوگرم در سبک طبیعی و آزاد تعداد ۲ مدال طلای این رقابت‌ها را کسب کنم و در بخش تیمی نیز عنوان نایب قهرمانی مسابقات را به‌دست آوردیم.

وی سطح این مسابقات را بسیار بالا ارزیابی کرد و گفت: کشورهای حاضر در این مسابقات با آمادگی کامل آمده بودند و ایران به یکی از قدرت‌های جهان تبدیل شده است.

این مسابقات طی روزهای اخیر در خردادماه امسال در مسکو برگزار شد و تیم پرس سینه روسیه به عنوان میزبان این رقابت‌ها بر سکوی قهرمانی ایستاد و ورزشکاران ایرانی هم عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها را تصاحب کردند .کشور بلاروس هم بر سکوی سومی قرار گرفت.

جهانگیری ورزشکار سیرجانی قهرمان مسابقات پرس سینه کاپ جهانی ۲۰۲۳ روسیه در مسکو امروز مورد استقبال ورزشکاران و مردم ورزش دوست شهرستان سیرجان قرار گرفت.

کمال سیدی دیگر نماینده استان کرمان از شهرستان بم نیز عنوان قهرمانی مسابقات پرس سینه کاپ جهانی world cup ۲۰۲۳ در کشور روسیه را به خود اختصاص داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha