مجمع خیران هرمزگان در دوره جدید فعال‌تر می‌شود

بندر عباس - ایرنا - مدیرعامل مجمع خیرین هرمزگان گفت: این مجمع که تلاش دارد در همه زمینه‌ها به مردم خدمات رسانی داشته باشد در دوره جدید فعال‌تر عمل خواهد کرد.

بهرام پور اشرف شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تلاش داریم در این دوره خدمت دهی بیشتری به محرومان داشته باشیم و نقش موثرتری در کاهش محرومیت ایفا کنیم.

وی ادامه داد: بسیاری از افراد دارای تخصص در زمینه های مختلف مثل پزشکی، لوله‌کشی و بنایی می‌توانند زمان خاصی را به کارهای خیرخواهانه اختصاص دهند.

این مسوول، یکی از شاخه های فعالیت این مجمع را کمک رسانی در حوادثی مانند سیل و زلزله عنوان کرد.

مدیرعامل مجمع خیرین هرمزگان با بیان اینکه به تازگی این مسوولیت را بر عهده گرفته است، اضافه کرد: درحال جمع بندی برنامه های مجمع برای این دوره هستیم.

در حکم انتصاب بهرام پوراشرف که توسط رئیس هیات مدیره مجمع خیرین کشور صادر شده، آمده است: امید است مطابق با بندهای ۳۱ تا ۲۳ اساسنامه در خصوص شرح وظایف و ماموریت های مدیر عامل، همچنین انجام امور محوله با رعایت دستورالعمل‌های نمایندگی استانی مجمع خیرین کشور، در ترویج و توسعه فرهنگ ارزشمند عمل خیر اقدام شود.

توسعه فعالیت های مجمع در سطح شهرستان‌ها، دخالت نکردن مستقیم در امور اجرایی و همچنین بهره‌گیری از حمایت و پشتیبانی هلال احمر استان هرمزگان در اولویت فعالیت های اعضای هیات مدیره جدید خواهد بود.

پوراشرف در کارنامه خود مدیریت آموزش و پرورش قشم و فرمانداری حاجی آباد را دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha