۱۸ خرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۴۷
کد خبرنگار: 5251
کد خبر: 85134713
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

اهدای ۱۷۰۰ سری لوازم خانگی به مددجویان کمیته امداد در سفر رئیس‌جمهور به آذربایجان‌ شرقی

تهران- ایرنا- همزمان با سفر آیت‌الله رئیسی به استان آذربایجان شرقی و در حاشیه بازدید رئیس مرکز ارتباطات مردمی دولت از میز خدمت کمیته امداد استان، رزمایش توزیع هزار و ۷۰۰ سری لوازم خانگی بین نیازمندان استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی با همتی مضاعف و روحیه جهادی در اقدامی ارزشمند تعداد هزار و ۷۰۰ سری لوازم خانگی بین مددجویان تحت حمایت توزیع می‌کند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی دولت افزود: این اقدام به‌صورت هدفمند جهت خدمت‌رسانی به مردم عزیز برنامه‌ریزی شده و قابل تقدیر است.

صالحی با قدردانی از رئیس کمیته امداد و مدیرکل این نهاد در استان آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: کمیته امداد نهادی انقلابی و جهادی است که همواره یاور مردم و کنار دولت انقلابی است.

مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی نیز در خصوص اهدای لوازم خانگی به خانواده‌های تحت پوشش این نهاد گفت: همزمان با دور دوم سفر رئیس‌ جمهور، ۱۷۰۰ دستگاه لوازم ضروری شامل یخچال، بخاری، ماشین لباسشویی و آبگرمکن بین نیازمندان تحت حمایت استان توزیع می‌شود.

غلامعلی ملامهدی با قدردانی از همراهی خیرین در انجام این کار خداپسندانه، اعلام کرد: این اقلام با اعتبار بیش از ۱۲ میلیارد تومان تامین شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha