طرح گازرسانی به روستای بهشت آباد چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد

شهرکرد - ایرنا - طرح‌گازرسانی به روستای گردشگری بهشت آباد از توابع شهرستان اردل چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه در مراسمی با حضور استاندار و جمعی از مسئولان بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار چهارمحال و بختیاری در این آیین اظهار داشت: گازرسانی به روستای بهشت آباد با حرکت جهادی و مستمر مدیران انجام گرفت به طوریکه این طرح سه ماه زودتر از موعد مقرر افتتاح شد.
غلامعلی حیدری افزود: تعداد اندکی از روستاهای استان محروم از گازرسانی هستند که با همت دولت سیزدهم، گازرسانی به این روستاها در دستور کار قرار دارد.
به گفته مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری، تعداد مشترکان گاز استان ۳۵۵ هزار مشترک است که از این تعداد ۳۲۵ هزار و ۸۰۰ مشترک خانگی هستند که هم به لحاظ تعداد و هم به لحاظ میزان، عمده‌ترین مصرف‌کنندگان گاز در استان به شمار می‌روند.
در حال حاضر تمامی ۴۳ شهر استان به شبکه گازرسانی متصل است و از ۶۳۷ روستای دارای قابلیت گازرسانی در استان ۵۴۲ روستا از نعمت گازرسانی برخوردار شده اند.
همچنین چهار شهرستان‌ شهرکرد، بروجن، سامان و بن به صورت ۱۰۰ درصد گازرسانی شده است و در مناطق سبزرنگ گازرسانی کشور قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha