میزهای خدمت فرصت ارتباط دو سویه بین مردم و مسئولان است

تبریز-ایرنا- رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: برپایی میزهای خدمت در ادارات و سازمان های مختلف اجرایی و خدماتی فرصتی مغتنم برای ارتباط دوسویه بین آحاد مردم و مسئولان است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد صالحی روز جمعه در جریان برگزاری میز خدمت در اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی، یکی از اهداف اصلی و مهم دولت سیزدهم را روابط بدون واسطه و مستقیم با مردم عنوان کرد که میزهای خدمت یکی از راهکارهای تحقق این هدف است.

وی اظهار کرد: از آنجائیکه بیشتر مردم امکان دسترسی و ارتباط با مقامات عالی سازمان ها و نهادهای اجرایی را در شهرستان ها ندارند، برپایی میزهای خدمت می تواند در گشایش مسیرهای ارتباطی نقش آفرین بوده و تا حدودی زمینه های حل و فصل مشکلات مردمی را فراهم کند.

صالحی با بیان اینکه سازمان بهزیستی یکی از پرمراجعه ترین نهادهای دولتی در جریان برپایی میزهای خدمت است، گفت: این مجموعه در حقیقت مامن مردم بی پناه است که در معرض درد و رنج و محنت زندگی هستند که باید با سعه صدر نسبت به رفع مشکلات این ملی نعمتان اقدام کرد.

وی ادامه داد: حضور شخص رییس جمهور و اعضای هیات دولت در آذبایجان شرقی باید به نقطه امید و نگرش مجددی را برای این اقشار به ارمغان آورد و تحولی مثبت در خدمت رسانی مسئولین سازمان های مختلف از جمله بهزیستی و عرصه های خدماتی ایجاد کند.

صالحی با اشاره به استقرار میز ارتباطات و خدمت در دستگاه های 29 گانه آذربایجان شرقی به مناسبت دومین دور سفر استانی رییس جمهور به آذربایجان شرقی، اظهار کرد: برپایی میز ارتباطات ارتباطات دو سویه ای بین مردم و مسئولین را مهیا می کند و این میزها فرصت های خدمت برای مددجویان را بیشتر فراهم می کند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری بهزیستی را در ارائه خدمات به اقشار نیازمند پیشرو دانست که همواره جامعه هدف آن دهک های پایین جامعه است.

صالحی گفت: بر همین اساس برنامه ریزی اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی برای جامعه هدف استان هدفمند بوده و با اقتباس از برنامه ریزی های کنونی امیدواریم برنامه های آتی نیز بر این منوال انجام پذیرد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رییسی در قالب پنجمین سفر از دور دوم سفرهای استانی به آذربایجان شرقی سفر کرده است.

از مجموع اعتبارات۱۹ هزار و ۳۷۳ میلیارد تومانی سفر اول رئیس جمهور به آذربایجان شرقی تاکنون هشت هزار میلیارد تومان اختصاص یافته و برخی از مگاپروژه های استان که در سال های گذشته متوقف شده بود با تزریق اعتبارات از محل منابع سفر استانی فعال شده و در حال پیشرفت است

میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه ها ۶۲ درصد است.

تعهد استان برای اجرای پروژه‌ها در سال اول تعداد ۲۷ پروژه بود که در این راستا برای ۱۲ پروژه تخصیص ۱۰۰ و بیشتر از ۱۰۰ درصدی محقق شده و عملیات ۱۵ پروژه نیز به اتمام رسیده است.

در سفر اول رئیس جمهور به آذربایجان شرقی ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای تولیدی و خدماتی در چهار بخش گردشگری، صنعت، کشاورزی و پارک علم و فناوری در نظر گرفته و مقرر شد طی ۲ سال پرداخت شود که ۶ هزار میلیارد تومان مربوط به سال اول به صورت کامل پرداخت شده است.

دستور استقلال شرکت مس سونگون در سفر سال گذشته رییس جمهور به آذربایجان شرقی و در جریان حضور وی در جمع کارگران این شرکت در ورزقان صادر شد و دیروز در دیدار با مردم تبریز بعد از گذشت یکسال، در سفر دوم رئیسی به استان، به طور رسمی استقلال این شرکت اعلام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha