استاندار فارس: می کوشیم که انتخابات امسال به بهترین شکل برگزار شود

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: به عنوان مسئول اجرایی تمام تلاش و کوشش خود را به کار خواهیم گرفت که انتخابات اسفندماه امسال به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

به گزارش جمعه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه، در جلسه معارفه رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان فارس در شیراز افزود: مردم فارس در معنویت، شعور و درایت سرآمد هستند، کشور و نظام خود را دوست دارند و ان‌شاءالله یکی از بالاترین میزان مشارکت ها در انتخابات پیش رو در فارس و به نام فارسی ها به ثبت خواهد رسید.
وی، شورای نگهبان را حافظ جمهوریت و اسلامیت نظام دانست و ادامه داد: نظارت بر قانونگذاری، تفسیر قانون اساسی و نظارت بر انتخابات اقدامات بی بدیل و ارزشمندی است که در جهت حفظ و صیانت از جمهوری اسلامی ایران، توسط شورای نگهبان انجام می شود.
او اظهار کرد: بنا به فرمایش رهبر کبیر انقلاب، شورای نگهبان حافظ احکام مقدس اسلام و قانون اساسی است و همه باید تشخیص آن را بپذیریم.

در این مراسم بهروز پرنیان به عنوان رییس جدید دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان فارس معرفی و از تلاش های حجت الاسلام محمد عباس زاده جهرمی قدردانی شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان ۱۱ اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

استاندار فارس: می کوشیم که انتخابات امسال به بهترین شکل برگزار شود

از ظرفیت ایثارگران برای ایجاد امید در جامعه استفاده شود
استاندار فارس همچنین در نشست شورای پیشکسوتان دفاع مقدس استان گفت: پیشکسوتان دفاع از حریم کشور از جمله گروه های مرجع و مورد اعتماد مردم هستند و نظرات ایشان قابل پذیرش است و بنابراین باید از این ظرفیت برای ایجاد امید و ایمان در جامعه و خصوصا جوانان استفاده شود.
ایمانیه افزود: پیشرفت، استحکام و استواری هر جامعه و کشوری در گرو همکاری همراهی گروه هایی است که اکثریت جامعه آنها را قبول دارند.
وی، مباحثی همچون گرانی مسکن، ازدواج و اشتغال را از دغدغه های به حق جامعه امروز دانست و اظهار کرد: اینگونه مسائل با تدبیر و برنامه ریزی منسجم و مدون قابل حل است اما نباید زمینه ناامیدی مردم به ویژه جوانان را فراهم کند.
استاندار فارس گفت: باید همانگونه که در مقطعی از زمان از جان خود گذشتید، اکنون نیز برای دفاع از حریم اسلام و ایران باید آبرو بگذارید.
ایمانیه، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه امسال گفت: همه موظف هستیم نسبت به افزایش مشارکت مردم در این انتخابات به سهم خود اقدام کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha