۱۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85134936
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بجنورد: دولت سیزدهم تعاملات سازنده‌ای با همسایگان داشته است

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: دولت سیزدهم با دیپلماسی فعال و مثبت خود تعاملات سازنده‌ای با همسایگان داشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد اظهار کرد: برخلاف بسیاری از ادعاهای دشمن، اینک جمهوری اسلامی ایران با حفظ ارزش های انقلاب در دنیا صاحب اقتدار است.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی بیش از چهار دهه در برابر توطئه های دشمنان ایستاد و این مقاومت موجب عقب نشینی استکبارجهانی و رژیم صهیونیستی شد.

حجت الاسلام نوری با اشاره به تعاملات دولت با همسایگان، گفت: هم اینک نظام جمهوری اسلامی با کشورهای همسایه ارتباط بسیار خوبی دارد و آمریکا و اسراییل منزوی شده اند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: همچنین مسوولیت های ویژه ای در سازمان ملل به ایران داده شده و دیگر کشوری منزوی در جهان نیستیم.

وی با اشاره به اقدامات جهادی دولت برای رفع مشکلات معیشتی مردم، خاطرنشان کرد: گرچه تلاش های زیادی برای رفع مشکلات مردم انجام شده است اما این روند جهادی با هم افزایی تمامی مسوولان باید تداوم داشته باشد.

حجت الاسلام نوری افزود: مسوولان باید برای ریشه کنی مشکلات تلاش شبانه روزی داشته باشند و انتظار می‌رود تا مبارزه با فساد و اخلال گران همچنان در اولویت کاری قرار گیرد.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه امام خمینی (ره) معنویت را در دنیا زنده کرد گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل(ره) ایمان، امید و خودباوری در جامعه زنده شد و دشمنان تلاش دارند تا این معنویت را از ما بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha