۱۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۴
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85135009
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گناباد: تحکیم ارتباط ایران با کشورهای عربی و اسلامی دشمنان را ناامید کرده است

گناباد- ایرنا- امام جمعه گناباد برقراری و تحکیم روابط بین ایران و عربستان و سایر کشورهای عربی و اسلامی را موجب ناامیدی دشمنان و از جمله آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی دانست.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه گناباد با اشاره این که برقراری ارتباط با عربستان و کشورهای عربی به افزایش اتحاد و همدلی کشورهای اسلامی در منطقه کمک می کند تصریح کرد: دشمنان از این همدلی بین دولتهای اسلامی هراس دارند و آن را مغایر سیاستهای خصمانه خود می دانند.

وی ادامه داد: این مساله نشان دهنده اقتدار دین مبین اسلام و ایران اسلامی در منطقه و جهان است.

امام جمعه گناباد گفت: کشور ما در کنار افزایش توانمندی های نظامی و به خصوص تولید موشک فراصوت، با تحکیم روابط با کشور عربستان و کشورهای عربی و اسلامی بیش از پیش خط بطلانی بر سیاستهای خصمانه و تفرقه افکنانه دشمنان کشید.

صادقی نسب افزود: در شرایطی که کشورهای استکباری به سرکردگی آمریکا به شیوه های مختلف تلاش می کردند که بین کشورهای اسلامی در منطقه اختلاف ایجاد کنند ولی سیاست تحسین آمیز ایران در برقراری و تحکیم روابط با کشورهای عربی معاندان را در نیل به اهدافشان ناکام گذاشت.

خطیب نماز جمعه گناباد گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی کشور ما به توسعه و پیشرفت در زمینه های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و نیز جمله نظامی دست یافته و مجموع این مسائل اقتدار ایران را در منطقه و جهان افزایش داده است.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha