۱۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۵
کد خبرنگار: 1384
کد خبر: 85135047
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حل مشکلات مردم و مقابله با جنگ ترکیبی محور سخنان امامان جمعه شهرستانهای استان تهران

شهرری - ایرنا - امامان جمعه شهرستانهای استان تهران در خطبه های نمازجمعه این هفته بر حل مشکلات معیشتی مردم و مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان تاکید کردند.

به گزارش ایرنا، امام جمعه شهرستان پردیس گفت: دشمن مشکلات معیشتی، تورم و گرانی را به رخ مردم می‌کشد تا آنها را ناامید کند اما با زعامت مقام رهبری همه این مشکلات قابل رفع است و به توفیق الهی برطرف خواهد شد.

حل مشکلات مردم و مقابله با جنگ ترکیبی محور سخنان امامان جمعه شهرستانهای استان تهران

حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های عبادی- سیاسی این هفته شهرستان در جمع نمازگزاران اظهار داشت: مشاهده مشکلات باید موجب افزایش انگیزه برای یافتن راه‌های رفع آنها و کمک به افرادی ‌شود که در میدان برای حل آنها تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: با سه مولفه بستر ساز امید آفرینی در جامعه مانند؛ امنیت، کار آمدی و اعتماد سازی دشمنان را نا امید خواهیم کرد و باید توجه داشته باشیم که اگر کار بدون پیوست رسانه ای انجام شود مردم آنگونه که باید عملکردها را نخواهند دید و اگررسانه‌ها و تریبون‌ها، گزارشی غیرواقعی از آن رویداد را بازنمایی کنند، خروجی جز رشد بی‌اعتمادی ندارد.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه جایگاه ایران در نظم نوین جهانی تقویت شده، توضیح داد: با تقویت ایران آمریکا در منزوی سازی ایران شکست خورده است.

امام جمعه قرچک: ایمان به خدا و امید به آینده توطئه جنگ ترکیبی دشمن را خنثی می‌کند

حل مشکلات مردم و مقابله با جنگ ترکیبی محور سخنان امامان جمعه شهرستانهای استان تهران

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: ایمان به خدا و امید به آینده باعث می‌شود تا توطئه جنگ ترکیبی دشمن خنثی شود.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های این هفته نماز جمعه قرچک گفت: امروز افرادی سازمان یافته و هدفمند فساد و فحشا را در جامعه ترویج می دهند، رهبر معظم انقلاب در بیانات خود به خوبی اشاره داشتند که عده ای غافل هستند، که باید آگاه شوند، عده ای جاهل هستند باز هم جای کار هدفمند دارد ولی آنان که معاند هستند باید با آنان مبارزه شود.

وی افزود: امروز به معنای واقعی جمهوری اسلامی درگیر جنگ فرهنگی است و همه دست اندرکاران فرهنگی باید در خط مقدم مبارزه با بی فرهنگی، بی عفتی، فحشا قرار گیرند، لازمه پیروزی در این جنگ وحدت، انسجام و تلاش شبانه روزی است.

خطیب جمعه قرچک خاطرنشان کرد: صاحب اصلی این مملکت، انقلاب و نظام مردم هستند بنابراین فکر این که دشمن فقط با نظام مشکل دارد اشتباه است، دشمن با وجود مخالفت با دیدگاه و نگرش اسلام، با معتقدین به این دین مقدس و روحیه استکبار ستیزی مردم ایران نیز مشکل دارد.

امام جمعه دماوند: نامگذاری سال ها توسط رهبر معظم انقلاب بر بهبود وضعیت معیشتی مردم تاکید دارد

حجت الاسلام کاظم فتاح در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دماوند گفت:: انتخاب شعارهای اقتصادی در ۱۵ سال اخیر توسط رهبر معظم انقلاب، عمدتاً رنگ و بوی اقتصادی و لزوم بهبود وضعیت معیشتی مردم را داشته است.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از تورم و گرانی و عدم ثبات قیمت ها نگران و ناراحتند و بارها به مسئولین تذکر دادند و اینکه شعار سال ۱۴۰۲ مهار تورم و رشد تولید قرار گرفت، دلیل بر وجود تورم و کافی نبودن تولیدات داخلی است.

خطیب جمعه دماوند خاطرنشان کرد: در اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف و اداره تعزیرات و بازرسی های گوناگون در تلاش هستند تا در مورد کنترل قیمت ها، وظیفه خود را انجام دهند که از آنها تشکر می کنیم؛ از بسیج اصناف تقاضا داریم در بازرسی ها به کمک ادارات مسئول بشتابند.

وی افزود: کسبه شهرستان دماوند از افزایش مالیات گله دارند؛ از وزیر محترم اقتصاد تقاضا داریم به گلایه های کسبه دماوندی رسیدگی کند و صدای آنها را بشنود. برخی از فروشندگان توان پرداخت مالیات زیاد شده را ندارند.

فتاح با تاکید بر اینکه همه موفقیت‌ها و پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی ما در سایه مقاومت و مشارکت مردم در عرصه های گوناگون سیاسی-اجتماعی است، یادآور شد: مردم در ۴۴ سال گذشته همواره با شرکت در راهپیمایی ها و انتخاباتها، وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را ثابت کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha