۱۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۴۳
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85135195
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار کردستان: شوراها و دهیاران برای امیدواری مردم گام بردارند

سنندج- ایرنا- معاون توسعه منابع و نیروی انسانی استاندار کردستان گفت: شوراها و دهیاران در کنار خدمت‌ شایسته به مردم، در راستای روشنگری و امیدواری جامعه گام بردارند.

به گزارش ایرنا، عبدالله رشیدی پور روز جمعه در همایش دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان سروآباد اظهار کرد: دهیاران پل ارتباطی بین دولت و مردم هستند و باید مشکلات اهالی روستا را با دولتمردان در میان بگذارند و دلسوزانه پیگیری کنند.

وی افزود: دهیاران و شوراهای اسلامی به عنوان نمایندگان مردم، یک پل ارتباطی بین دولت و مردم هستند و از جایگاه ویژه ای برخوردارند.

معاون توسعه منابع و نیروی انسانی استاندار کردستان ادامه داد: امروز وظیفه دهیاران و شوراهای اسلامی به عنوان نمایندگان مردم از هر زمان دیگری بسیار مهم و حساس است و باید با اطلاع رسانی و روشنگری در سطح روستا و شهر خود مردم را از نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان آگاه سازند و اجازه ندهند جامعه ما به ویژه روستاها دچار حاشیه و تفرقه شوند.

رشیدی‌پور اضافه کرد: دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به محرومیت زدایی و توسعه روستایی دارد و تاکید آن بر حضور مستقیم مسئولان بین مردم و شنیدن مطالبات و مشکلات آنها از نزدیک است و این مهم یکی از برکات انقلاب اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha