هیاهوی رقیب یزدانی پیش از فینال ایکس کشتی آزاد آمریکا+ فیلم

تهران- ایرنا- دارنده مدال طلای جهان و المپیک در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد با انتشار ویدئویی آمادگی خود را برای فینال ایکس اعلام کرد.

به گزارش شامگاه جمعه ایرنا، فینال ایکس رقابت‌های کشتی آزاد آمریکا ظهر روز ۲۰ خردادماه به وقت آمریکا (ساعت ۲۰ به وقت ایران) برگزار خواهد شد. در این رقابت نفرات نهایی کشتی آمریکا برای مسابقات جهانی سال ۲۰۲۳ بلگراد انتخاب خواهند شد.

توماس گیلمان در ۵۷ کیلوگرم، دیاکو میهالیس در ۶۵ کیلوگرم، زین رتفورد در ۷۰ کیلوگرم، کایل دِیک در ۷۴ کیلوگرم، جردن باروز در ۷۹ کیلوگرم، دیوید تیلور در ۸۶ کیلوگرم و کایل اسنایدر در ۹۷ کیلوگرم کشتی‌گیران عنوان‌دار آمریکایی در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ بودند که به واسطه کارنامه‌شان در مسابقه قبلی، از حضور در دو مسابقه انتخابی اول و دوم معاف شده و سهمیه فاینال ایکس را به دست آوردند.

در این مسابقات دیوید تیلور دارنده مدال طلای جهان و المپیک در وزن ۸۶ کیلوگرم باید به مصاف آرون بروکسی برود. برد تیلور در برابر بروکسی می تواند اکران قسمت ششم رقابت سنتی جادوگر آمریکایی با حسن یزدانی ژنرال هشت ستاره کشتی ایران باشد.

در پنج دیدار گذشته تیلور چهار بار و یزدانی یک بار به پیروزی رسیده است.

جادوگر آمریکا یک روز پیش از مسابقات فینال ایکس با انتشار فیلمی از آمادگی خود برای این رقابت ها خبر داد و در کپشن این فیلم نوشت: آخرین باری که روی تشک رفتم فینال مسابقات جهانی ۲۰۲۲ بلگراد بود. مشتاق رقابت در فینال ایکس هستم.

تیلور در حالی پیش از رقابت های ایکس به آخرین مسابقه خود اشاره کرده که در آن رقابت موفق شد با نتیجه ۷ بر یک حسن یزدانی، رقیب سنتی خود را شکست دهد و به مدال طلای مسابقات جهانی کشتی در وزن ۸۶ کیلوگرم برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha