افتخار آفرینی تکواندوکاران کیش در مسابقات قهرمانی کشور

کیش – ایرنا - اولین مدال طلای تکواندوکاران اعزامی جزیره کیش به مسابقات قهرمان کشوری «هانمادانگ» توسط ورزشکار نونهال به دست آمد.

به گزارش ایرنا، تیم تکواندو آقایان جزیره کیش در مسابقات انفرادی هانمادانگ قهرمانی کشور توانست با کسب عناوین مختلف دسته پر بازگردد.

طی این مسابقات که در بخش مردان از ۱۷ تا ۱۹ خردادماه جاری به میزبانی تهران و در محل خانه تکواندوی این شهر برگزار شد، «مهدی سیف اللهی» از کیش در رده سنی نونهالان مقام اول و «امیرمحمد وجدانی» نیز از همین جزیره در رده نوجوانان مقام سوم را کسب کرد.

همچنین «ابوالفضل نبی مراد» در رده سنی خردسالان به رده بندی نیمه نهایی رسید و« ماهان رنجکش» نیز در رده سنی نونهالان توانست مقام ششم را کسب کند.

در آیتم پومسه استاندارد نیز «پوریا عسگری» دیگر ورزشکار اعزامی از کیش در رده سنی جوانان به مقام پنجم دست یافت.

افتخار آفرینی تکواندوکاران کیش در مسابقات قهرمانی کشور

اولین دوره همسان سازی مدرسان غواصی کشور در جزیره کیش برگزار شد

دوره همسان سازی مدرسان یک ستاره، ۲ ستاره و سه ستاره غواصی به میزبانی جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این سمینا با حضور ۱۰۰ نفر از مدرسان غواصی از سراسر کشور به میزبانی جزیره کیش با حضور نایب رییس و دبیر کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران در مرکز همایش های بین المللی این جزیره برگزار شد.

در این دوره آموزشی ۲ روزه که با همکاری فدراسیون نجات غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران و معاونت ورزش و تفریحات سالم کیش برگزار شد، مباحث حقوقی، احیای مقدماتی حیات، مدیریت اکسیژن و استانداردهای آموزشی مجاز برای مدرسان یک‌ستاره، ۲ ستاره و سه ستاره غواصی توسط مدرسان ارشد این حوزه، آموزش داده شد.

لازم به ذکر است که شرکت در این دوره به منزله مجوز فعالیت سالیانه برای مدرسین غواصی محسوب می‌شود؛ همچنین ۲ دوره همسان سازی دیگر نیز حسب زمانبندی اعلام شده در تهران و قشم برگزار خواهد شد.

افتخار آفرینی تکواندوکاران کیش در مسابقات قهرمانی کشور

کیش از گردهمایی هم اندیشی روسای هیات‌های های فوتبال سراسر کشور میزبانی می‌کند

به گزارش ایرنا، با اعلام کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال، نشست هم اندیشی روسای هیات فوتبال سراسر کشور، مدیران باشگاه‌های فوتبال و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از ۲۳ تا ۲۶ خردادماهجاری در جزیره کیش برگزار می‌شود.

این گردهمایی با هدف بررسی و پیگیری موارد استان‌ها به همت هیات فوتبال جزیره کیش و هلدینگ هزاره سوم و با همکاری معاونت ورزش و تفریحات سالم برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha