۲۰ خرداد ۱۴۰۲، ۷:۱۱
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85135382
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پایان هفته سوم لیگ‌ برتر فوتبال بزرگسالان کردستان و درخشش کوردان سقز

سنندج- ایرنا- هفته سوم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان کردستان با درخشش "کوردان سقز" و ادامه صدرنشینی این تیم در جدول رده‌بندی به کار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا، هفته پرگل لیگ برتر فوتبال بزرگسالان کردستان روز جمعه پایان یافت؛ به طوریکه میانگین گلزنی در این هفته ۳.۲ گل در هر بازی بود.

تیم "کوردان سقز" صدرنشین جدول رده‌بندی فوتبال بزرگسالان کردستان روز جمعه در یک بازی برتر، شهرداری قروه را با نتیجه پنج بر یک شکست داد.

در بازی دیگر، "تکنام گروس بیجار" در مقابل "شهرداری مریوان" به نتیجه مساوی سه بر سه رضایت داد و "آبیدر سنندج" با نتیجه ۲ بر یک، از سد "نمایندگی تراتکورسازی حبیبی دیواندره" گذشت.

"هیات فوتبال بانه" و " آکادمی ذوالفقارنسب سنندج" صفر-صفر مساوی شدند و "شاهین سنندج" یک بر صفر، "شهرداری سروآباد" را از پیش رو برداشت.

بر این اساس، "کوردان سقز" با سه بازی و سه بُرد و ۹ امتیاز همچنان صدر جدول را در اختیار دارد، "آبیدر سنندج" با سه بازی، ۲ برد، یک باخت و ۶ امتیاز در جایگاه دوم جدول رقابت‌ها قرار گرفته است و "شهرداری مریوان" با سه بازی، یک بُرد و ۲ تساوی و پنج امتیاز، رده سوم جدول را به خود اختصاص داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha