فعالیت علمی فرهنگی هدفمند محورکار جهاد دانشگاهی در ترویج امربه معروف است

تهران- ایرنا- رییس جهاد دانشگاهی با تاکید بر لزوم اهتمام همه اعضا به‌ویژه مدیران ارشد این نهاد به ترویج فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر،‌ گفت:‌ انجام فعالیت‌های فرهنگی، علمی و پژوهشی هدفمند و نافع، محور اصلی فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در این زمینه است.

به گزارش روز شنبه گروه علم و آموزش ایرنا از روابط عمومی جهاددانشگاهی، اولین جلسه شورای امربه‌معروف و نهی از منکر جهاددانشگاهی با حضور حسن مسلمی نائینی رئیس این نهاد برگزار شد.

مسلمی نائینی در این جلسه افزود: ترویج، گسترش و نظارت صحیح بر اجرای این فریضه از عوامل اصلی اثربخشی برنامه‌های این حوزه است.

رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر جهاد دانشگاهی با تاکید بر توانایی بالای جهاد دانشگاهی به‌عنوان یک‌نهاد دانش‌بنیان و با سابقه فرهنگی و اجتماعی درخشان خاطرنشان کرد: ارائه راهکارهای علمی، مؤثر و منطبق با واقعیت‌های جامعه از جمله وظایف کلیدی جهاددانشگاهی است و از تمامی جهادگران می‌خواهیم در این زمینه یاری‌رسان ستاد مرکزی امربه‌معروف و نهی از منکر کشورمان باشند.

رسالت جهاددانشگاهی در بسط و ترویج امربه‌معروف و نهی از منکر

علیرضاکلانتر مهرجردی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و جانشین رئیس این شورا نیز با اشاره به رسالت جهاددانشگاهی در بسط و ترویج امربه‌معروف و نهی از منکر، توجه به فرهنگ‌سازی و جریان سازی مبتنی بر منویات و تأکیدات امامین انقلاب به‌عنوان نقشه راه فعالان این حوزه را راهگشای تأثیر بر جامعه به‌ویژه مخاطبین دانشگاهی دانست.

محمدی فام دبیر شورای امربه‌معروف و نهی از منکر جهاددانشگاهی نیز ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌های صورت گرفته در شورا و تشکیل دبیرخانه مربوط، ایجاد ساختار هم‌فکری و هم‌افزایی میان مخاطبان و جهادگران و توجه به ذائقه مخاطبان اعم از اعضا، اساتید و دانشجویان در طرح‌ریزی برنامه‌ها را از اولویت‌های در دستور کار شورا برشمرد.

در این جلسه دیگر اعضای شورا، ضمن بررسی فرایند فعالیت شورای مرکزی امربه‌معروف و نهی از منکر و چگونگی بسط و گسترش برنامه‌های موضوعی جهاددانشگاهی، نقطه نظرات خود را پیرامون بررسی و آسیب‌شناسی فعالیت در این حوزه بیان کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha