برقراری ۶۳ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۱۱ در سفر رییس جمهور به آذربایجان شرقی

تبریز - ایرنا - مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی اعلام کرد: همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به این استان، بیش از ۶۳ هزار تماس تلفنی موفق مردم از طریق سامانه برخط ۱۱۱ برقرار شد.

محمدرضا سلطان‌زاده، روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: ستاد پاسخگویی برخط ۱۱۱ یک روز قبل از سفر رییس جمهور به آذربایجان شرقی در استان تشکیل شد تا امکان ارتباط مردم با رییس جمهور از طریق تلفن و مکاتبه فراهم شود.

وی با اشاره به توجه و اهتمام رییس جمهور برای برقراری ارتباط مستقیم با مردم به جای افتتاح پروژه ها، اظهار کرد: این ستاد از روز چهارشنبه هفته گذشته آغاز به کار کرده و به طور متوسط روزانه ۶۰۰ کاربر در این ستاد مستقر شده و اقدام به پاسخگویی به تماس های مردم کردند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی گفت: علاوه بر این ستاد، ۲۹ میز ارتباط مردمی نیز در سطح استان با حضور وزرا، معاونان و نمایندگان تام الاختیار وزرا و مدیران ارشد ادارات در دستگاه های اجرایی برپا شد تا به صورت چهره به چهره به درخواست ها، شکایات و مطالبات مردمی رسیدگی کنند.

سلطانزاده ادامه داد: روز جمعه بعد از اتمام سفر رییس جمهور، پاسخگویی به تماس های مردمی از طریق سامانه ۱۱۱ تا ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه ادامه داشت و کاربران مستقر پس از ثبت تماس های مردمی، یک کد رهگیری برای پیگیری درخواست های و مطالبات مردمی به آنان ارسال شد.

سلطانزاده، ادامه داد: روز جمعه بعد از اتمام سفر رییس جمهور، پاسخگویی به تماس های مردمی از طریق سامانه ۱۱۱ تا ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه ادامه داشت و کاربران مستقر پس از ثبت تماس های مردمی، یک کد رهگیری برای پیگیری درخواست های و مطالبات مردمی به آنان ارسال شد.

وی با بیان اینکه از امروز (شنبه) بازگشایی مکاتبات و نامه های مردمی در این ستاد آغاز شده است، یادآور شد: تا ظهر امروز بیش از ۳۱ هزار مکاتبات مردمی در این ستاد بازگشایی شده است و نامه های مردمی جمع آوری شده در شهرستان ها نیز برای ثبت در سامانه سامد در حال ارسال به این ستاد است.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی گفت: در زمان کنونی مکاتبات مردمی و نامه های هفت شهرستان استان به این ستاد ارسال شده و مکاتبات مردمی بقیه شهرستان ها نیز در مسیر ارسال به این ستاد است.

سلطانزاده افزود: پیش بینی می شود روند ثبت نامه ها تا ۱۰ روز آینده در این ستاد ادامه داشته باشد و کاربرهای مستقر در این مرکز در سه نوبت صبح، عصر و یک نوبت ۵۰ نفره تا ساعت ۱۲ شب یا ۱.۵ بامداد اقدام به ثبت نامه ها می کنند.

وی اظهار کرد: تلاش می شود تا هرچه سریعتر و تا یک هفته آینده، تمامی مکاتبات مردمی ثبت شود و بعد از آن نیز روند ارجاع مکاتبات از سوی این ستاد به دستگاه های مربوطه شروع می شود.

برقراری ۶۳ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۱۱ در سفر رییس جمهور به آذربایجان شرقی

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی، بیشترین فرآوانی تماس های مردمی با سامانه ۱۱۱ و مکاتبات مردمی را مربوط به درخواست تسهیلات قرض الحسنه، خوداشتغالی، اشتغال و مسکن اعلام کرد.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی، بیشترین فرآوانی تماس های مردمی با سامانه ۱۱۱ و مکاتبات مردمی را مربوط به درخواست تسهیلات قرض الحسنه، خوداشتغالی، اشتغال و مسکن اعلام کرد.

سلطانزاده، ادامه داد: همکاران مستقر در این ستاد متعهدانه و مسوولانه تا آخرین لحظه درخواست ها و تقاضاهای مردم را برای حصول نتیجه پیگیری خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در پنجمین سفر از دور دوم سفرهای هیات دولت به آذربایجان شرقی روزهای پنجشنبه و جمعه میهمان مردم این دیار بود.

رییس جمهور در این سفر ۲ دیدار مردمی با مردم تبریز و شهرستان چاراویماق داشت، با علما و فضلا و همین طور با جمعی از فعالان جبهه مردمی انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی نیز دیدار کرد.

افتتاح راه آهن میانه- تبریز و ایستگاه خاوران، تولید مس کاتد به روش هیپ لیچینگ در مس سونگون، انتقال آب سد گرمی چای به میانه و تصفیه خانه این شهر، رونمایی از تراکتور شالیزار، کامیونت، بازدید از احیا ماشین سازی تبریز و چرمشهر، شرکت در جشن احیا ۲۲۰ واحد صنعتی در آذربایجان شرقی و گفت و گو با کارگران و اعلام استقلال مس سونگون از جمله مهمترین برکات سفر آیت الله رییسی به استان آذربایجان شرقی بود.

همچنین تعدادی از ۸۱ طرح منتج به تفاهمنامه بین دولت و بخش خصوصی به ارزش ۲۳۵ هزار میلیارد تومان در حضور آیت الله رئیسی امضاء و مبادله شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha