۲۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۱۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85135728
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشت کمیته برای خدمت به مردم و فعالان اقتصادی البرز فعال شد

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: هشت کمیته تخصصی برای تحقق اهداف «اصلاح فرآیند ساختار اداری برای بهبود عملکرد اقتصادی» با هدف ارایه خدمات مطلوب به مردم و فعالان اقتصادی در این استان فعال شد .

"مجتبی عبداللهی " روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کمیته ها شامل تبیین، اجتماعی و فرهنگی، زیربنایی و عمران شهری، مشاغل خانگی، صنفی،ارزیابی و پایش عملکرد دستگاه های اجرایی،گردشگری و صنایع دستی، صنعت هستند .
وی بیان کرد: توجه به امر تسهیل و شفاف سازی فرآیند مجوزدهی به کسب و کارها، ارایه خدمات به فعالان اقتصادی، بررسی رویه ها و فرآیندهای مجوزهای کسب و کار از جمله برنامه های مهم این کمیته ها به شمار می رود.
استاندار البرز گفت: تبیین و معرفی درگاه ملی مجوزهای کسب و کار به اشخاص حقیقی و حقوقی، پیگیری و بررسی وضعیت دستگاه در خصوص اتصال به درگاه ملی مجوزهای کسب و کار در چارچوب برنامه ها و سیاست های ابلاغی از دیگرمولفه های مهمی است که باید مورد توجه این کمیته ها قرار گیرد.
وی یادآو رشد: باید از شرایط دست و پا گیر و سردرگمی متقاضیان در ادارات و سازمان ها جلوگیری کنیم.
استاندار البرز اضافه کرد: روند صدور مجوزها گاهی زمان بر است و مجوزهای قبلی در این فرآیند باطل می شود که این امر منجر به طولانی شدن روند تحقق اهداف می شود که با تشکیل این قرارگاه بسیاری از مشکلات دراین زمینه مرتفع می شود.
عبداللهی گفت: با راه اندازی این قرارگاه درصدد هستیم تا با هدف جلب رضایت هرچه بیشتر مردم خدمات مطلوب تری را در فرآیند کسب و کار با توجه به اهداف پیش بینی شده در شعار سال " مهار تورم و رشد تولید" ارایه دهیم .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha