۲۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰
کد خبرنگار: 943
کد خبر: 85135733
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صورتحساب میلیونی ترامپ برای خوشگذرانی کارکنان پنتاگون

تهران– ایرنا– تارنمای نشریه اقتصادی فوربز فاش ساخت که بهره‌برداری وزارت دفاع آمریکا از اماکن تفریحی دونالد ترامپ نزدیک به یک میلیون دلار برای کسب و کار رئیس جمهوری وقت این کشور درآمد داشته است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، در گزارش اخیر فوربز آمده اسنادی که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهد هزینه بهره برداری پنتاگون از اماکن سیاحتی و تفریحی ترامپ در سه سال نخست زمامداری وی ۹۷۶ هزار دلار بوده است. تارنمای شبکه خبری «سی ان ان» در آوریل (فروردین/ اردیبهشت) ۲۰۱۹ خبر داده بود که ۳۰۰ هزار دلار از پول مالیات دهندگان آمریکایی هزینه خوشگذرانی کارکنان پنتاگون در املاک ترامپ شده بود.

بر اساس اطلاعاتی که پنتاگون در مه (اردیبهشت/ خرداد) ۲۰۲۳ و دو سال پس از خروج ترامپ از کاخ سفید منتشر ساخته، ۱۵ تفرجگاه ترامپ در هشت ایالت آمریکا و چهار کشور دیگر میزبان وابستگان پنتاگون بوده اند. مجموعه تفریحی ترامپ در میامی ایالت فلوریدا بیشترین عایدی را با ۲۷۴ هزار دلار درآمد به خود اختصاص داده و پس از آن باشگاه گلف ترامپ در ایالت نیوجرسی و یکی از اماکن تفریحی وی در اسکاتلند در رده های بعدی قرار دارند.

روزنامه واشنگتن پست در سال ۲۰۲۰ تخمین زد که در طول ریاست جمهوری ترامپ، کسب و کارهای وابسته به وی حدود ۲.۵ میلیون دلار از مراودات تجاری با دولت به جیب زده باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha