۲۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۵
کد خبرنگار: 933
کد خبر: 85135857
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲ لندکروز و ۴۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در بم کشف شد

۲۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۵
کد خبر: 85135857
۲ لندکروز و ۴۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در بم کشف شد

کرمان - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان با تشریح دستاوردهای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بم گفت: بیش از ۴۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در اجرای این طرح در شرق استان کشف و هشت دستگاه خودرو از جمله ۲ لندکروز غیرمجاز در این زمینه توقیف شد.

به گزارش ایرنا، سردار عبدالعلی روانبخش روز شنبه در حاشیه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی بم در جمع خبرنگاران افزود: این شهرستان در این طرح عملکرد قابل قبولی داشته و در بحث سرقت ها نیز ۸۲ مورد انواع سرقت اعم از موتورسیکلت، خودرو و تجهیزات برق کشف شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: در بحث کشفیات مواد مخدر نیز ۹۸۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد که در این زمینه ۱۸ قاچاقچی و ۱۷ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شده اند؛ همچنین ۲۵ معتاد متجاهر نیز از سطح شهرستان بم جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: در بحث تردد اتباع بیگانه که از دغدغه‌های مردم به شمار می رود حدود ۵۰۰ تبعه بیگانه دستگیر، ۱۲ دستگاه خودرو در این زمینه توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.

سردار روانبخش تاکید کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور ارتقای ضریب امنیتی منطقه برگزار می‌شود و شهرستان بم در اجرای این طرح رتبه خوبی را کسب کرده است؛ پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی بم نیز در این طرح در برخورد با دارندگان سلاح و مهمات رتبه اول استان را کسب کرده است.

وی خاطر نشان کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یک هفته گذشته در فرماندهی انتظامی شهرستان بم اجرا شد که این طرح ها در سطح استان و براساس تجزیه و تحلیل جرایم و اشراف اطلاعاتی که دارند به صورت ماهانه و هفتگی اجرا می شود.

بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری جنوب شرق مرکز استان کرمان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha