۲۰ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۱۲
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85136167
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تیم هندبال النجمه بحرین قهرمان جام باشگاه های آسیا شد

اصفهان - ایرنا - تیم النجمه‌ بحرین مقام قهرمانی بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا به میزبانی اصفهان را در فینالی تماشایی و جذاب به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دیدار نهایی مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا از ساعت ١٧ امروز شنبه بین تیم‌های الدحیل قطر و النجمه بحرین در ورزشگاه ۶ هزار نفری ۲۵ آبانِ مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان برگزار شد.

در نیمه اول ٢ تیم حملات متعددی را روی دروازه های مقابل ایجاد کردند و بازی با سرعت قابل ملاحظه ای پیش رفت.

بازی مهیج و زیبای نیمه نخست در نهایت با نتیجه ۱۳ بر ۱۰ به سود قطری ها به پایان رسید.

نیمه دوم نیز بازی تماشاگرپسند و سرعتی دنبال شد و حملات دامنه دار تیم ها تا لحظه آخر ادامه یافت و بازی با نتیجه ٢٢ بر ٢٢ به وقت اضافه رفت.

بازی پایاپای تیم ها در وقت های اضافه پنج دقیقه ای در نهایت ۳۱ بر ۳۰ به سود بحرینی ها پایان یافت تا این تیم بر بلندای قاره کهن بایستد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

حدود یک هزار نفر از آقایان و بانوان این دیدار را از نزدیک تماشا کردند که شماری از آنان را هواداران زرد پوش سپاهان تشکیل می داد و بی شک در صورتی که تیم های کشورمان یعنی سپاهان یا شاملی کازرون در فینال حضور داشتند سالن مملو از جمعیت می شد.

بازیکن شماره ٢٨ تیم بحرین در دقایق ابتدایی این مصاف به شدت مصدوم و به بیرون از زمین منتقل شد.

تیم هندبال النجمه بحرین قهرمان جام باشگاه های آسیا شد

اسامی بازیکنان دو تیم در بازی فینال

به گزارش ایرنا، بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا که از پنجشنبه ۱۱ خرداد در سالن ۶ هزار نفری ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان به میزبانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان آغاز شده بود امروز پایان یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha