۲۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۰۶
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85136178
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مجوز پذیرش دانشجوی بین‌المللی برای دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر صادر شد

آبادان- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: مجوز پذیرش دانشجوی بین المللی برای دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، امیر اشتری‌لرکی روز شنبه اظهارداشت:با توجه به تقاضای صدور جذب و پذیرش دانشجوی بین المللی در دانشگاه، موضوع در دبیرخانه کارگروه جذب و پذیرش دانشجویان بین الملل مطرح و مجوز پذیرش دانشجوی بین المللی برای دانشگاه صادر شد.

وی افزود: پس از بررسی‌های بعمل آمده توسط دبیرخانه کارگروه پذیرش دانشجویی بین‌الملل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پذیرش دانشجوی بین الملل در رشته‌ها و مقاطع تحصیلی مصوب در دانشگاه مشروط به رعایت مقررات و ضوابط قانونی، فراهم سازی زیرساخت‌های آموزشی، رفاهی، فرهنگی و کنسولی و انجام هماهنگی‌های لازم پیرامون اخذ تایید صلاحیت عمومی برای متقاضیان بین الملل (قبل از ورود به کشور) و نیز صدور روادید و اقامت تحصیلی از طریق امور کنسولی اداره کل موافقت شد.

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: مجوز جذب و پذیرش دانشجوی بین المللی در سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری طی نامه شماره ۱۹۰۲۵۳/۴۲ معاون بورس و امور دانشجویان خارجی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شده است.

دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در رشته‌های علوم دریایی و اقیانوسی، مهندسی منابع طبیعی دریا و اقتصاد و مدیریت دریا دارد و در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو می‌پذیرد.

حدود ۲ هزار دانشجو در ۱۱ رشته کارشناسی، ۱۹ رشته کارشناسی ارشد و چهار رشته دکترا در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر تحصیل می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha