اقتدار انقلاب اسلامی دشمنان را سردرگم کرده‌است

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: اقتدار انقلاب اسلامی دشمنان را دچار سردرگم و ملت ایران را بیش از هر زمان عزتمندتر کرده‌است.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی » عصر شنبه در قرارگاه جهاد تبیین ستاد کنگره شهدای استان مرکزی افزود: انقلاب اسلامی، ملت ایران را بیش از هر زمان عزتمند تر کرده و در مقاطع مختلف طعم شیرین موفقیت و پیروزی را چشیده و تداوم این پیروزی ها در گرو تبعیت از ولایت و عملیاتی کردن بیانات رهبری در حوزه های مختلف‌است.

وی با بیان اینکه ایران قوی و مقتدر در همه بخش ها نقطه عصبانیت و استیصال دشمنان است، افزود: امروز همه باید برای تحقق ایران قوی و مقتدر تلاش کنیم و یکی از راه های آن ترویج ایمان و امیدآفرینی در جامعه است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی یاد آور شد: با گذشت ۳۴ سال از رحلت امام خمینی(ره) هنوز بیانات و اندیشه معمار کبیر انقلاب اسلامی افق های روشن را برای بشریت و امت ها نمایان می کند.

سردار کریمی اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) دین گرایی، معنویت، جبهه ایمان به خدا و امید را در بین جوامع اسلامی احیا کرد و اندیشه امام راحل همواره امت ساز است زیرا ایشان ملتی را تربیت کرد که بیش از ۴۴ سال در مقابل همه توطئه ها و تحریم ها ایستاده است و از دل تهدیدات فرصت های بزرگ خلق کرده است.

وی افزود: نور ولایت و هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری در طول این سال ها موجب شده راه، خط و مکتب امام خمینی(ره) همواره پویا و بالنده باشد و روز به روز کارآمدی آن بیشتر جلوه کند.

سردار کریمی با بیان اینکه امام خمینی(ره) جمهوریت را به معنای واقعی محقق کرد، گفت: در طول انقلاب همواره این مولفه قدرت تقویت شد و امروز مردم موتور محرکه کشور برای پیشرفت و محور حرکت و سرمایه ارزشمند نظام اسلامی هستند.

وی غافل نبودن از تهدیدات و توطئه های دشمن را از مهمترین مولفه های سیره امامین انقلاب اسلامی خواند و افزود: امروز در جنگ شناختی، که یک ضلع آن جنگ شناختی و رسانه ای است دشمنان به دنبال تغییر باورها و اعتقادات هستند که باید هوشیار بود و البته جنگ شناختی نیازمند تربیت رزمندگانی از جنس دفاع مقدس در حوزه جهاد تبیین است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی نیز در این ننشست گفت: به کارگیری فرهنگ دفاع مقدس در بخش های مختلف می‌تواند موجب پیشرفت و شکوفایی ملت ایران برای رسیدن به ایرانی قوی شود.

سرهنگ پاسدار« غلامرضا کریمی» افزود: قرارگاه جهاد تببین از جمله مهم ترین بسترها برای تحقق امر مقام معظم رهبری و تبیین، ترویج و ارائه ارزش‌های اسلامی و انقلابی و دفاع مقدس به جامعه مخاطب به ویژه نسل جوان و نوجوان است.

وی با بیان اینکه مهمترین پشتوانه این قرارگاه الگوگیری از تجربیات و موفقیت های ستاد کنگره است،گفت: همانگونه که کنگره شهدای استان مرکزی در بسیاری از حوزه ها به کشور الگو ارائه کرد این استان با بهره گیری از تجربیات این قرارگاه می تواند به الگویی موفق در حوزه جهاد تبیین تبدیل شود.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha