کهگیلویه و بویراحمد با پروژه‌های پیشنهادی دور دوم سفر رئیس جمهور متحول می‌شود

یاسوج - ایرنا - معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه‌های مهمی در حوزه اقتصادی، عمرانی صنعتی، تولیدی و سرمایه‌گذاری برای سفر دور دوم رئیس جمهور به استان پیش بینی شده که تحول عظیمی در عمران و آبادانی و بهبود معیشت مردم ایجاد می کند.

به گزارش ایرنا، سید احسان عسکری روز یکشنبه در نشست هماهنگی مصوبات سفر رییس جمهور از سفر قریب الوقوع دکتر رئیسی و هیات دولت به استان خبر داد و اظهار کرد: باید از این فرصت برای پروژه های استان منابع لازم را جذب و بهترین بهره برداری را داشته باشیم.

وی افزود: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در سفر دوم‌ رئیس جمهور منتظر شنیدن خبرهای بسیار خوب پیرامون پروژه‌های بزرگ و کلیدی استان باشند.

‍معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:این استان ظرفیت و پتانسیل بالایی برای توسعه و پیشرفت دارد ِلذا باید از سفر رئیس جمهور به استان نهایت استفاده را ببریم.

عسکری تاکید کرد: برای تحقق مهمترین اهداف سفر رئیس جمهوری به استان باید با کار کارشناسی، فکر و اندیشه به خوبی نیازها را شناسایی و آنها را اعلام کنیم.

وی به تفصیل مهمترین پروژه های شاخص زیربنایی استان در حوزهای آب، کشاورزی، بهداشت و درمان و طرح هایی که دارای پیشرفت فیزیکی و ردیف اعتباری ملی هستند را مورد بررسی قرار داد.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اولویت استان حمایت از بخش تولید است از بانک ها خواست برای جذب به موقع منابع و اعتبارات مصوب سفر استانی رئیس جمهور و تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی اهتمام جدی داشته باشند.

عسکری بیان کرد: سفر دور دوم رئیس جمهور مکمل سفر اول و در راستای تامین نیازهای اصلی استان در ابعاد مختلف خواهد بود و تصویب و اجرای پروژه های بهداشتی، آب، برق و گاز از نتایج این سفر می باشد.

وی با اشاره به اینکه در همین هفته با حضور سید علی احمدزاده استاندار استان جلساتی در تهران پیرامون پیشرد مسیر و رفع مشکلات پترو پالاشگاه گچساران خواهیم داشت، تصریح کرد: بخشی از کارهایدر خصوص خوراک پتروپالایشگاه می باشد که در وزارتخانه نفت مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

در این نشست اعضای جلسه نظرات و دیدگاه های خود را پیرامون مسائل مختلف پروژهای در حال انجام مطرح کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha