۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۵۹
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85136475
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری دوره مربیگری بین‌المللی والیبال سطح یک جهان در سنندج

سنندج- ایرنا- رئیس هیات والیبال کردستان گفت: با موافقت فدراسیون والیبال، دوره مربیگری بین المللی والیبال سطح ۱ جهانی در سنندج برگزار می‌شود.

امید مهتاب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کلاس مربیگری بین المللی سطح ۱ جهان با حضور مدرسان جهانی والیبال ۲۴ تا ۲۸ خرداد در سنندج برگزار می شود.

وی افزود: باتوجه به اینکه فدراسیون جمهوری اسلامی ایران نگاهی ویژه ای به استان کردستان دارد، هیات والیبال استان توانست مجوز ۱۰ نفر از مربیان بومی استان خارج از سهمیه برای حضور در این کلاس را دریافت کند که در پایان برای این افراد گواهی شرکت در دوره برای آن ها صادر می شود.

رئیس هیات والیبال کردستان برگزاری این دوره را بزرگترین رویداد تاریخ والیبال کردستان دانست و ادامه داد: تعداد شرکت کنندگان در این کلاس ۴۵ نفر است که از این میان ۱۰ نفر از ملی پوشان اسبق تیم ملی و پنج نفر از خارج کشور و مابقی از سراسر کشور حضور دارند.

برگزاری دوره مربیگری بین‌المللی والیبال سطح یک جهان در سنندج

مهتاب یادآور شد: هیات جدید والیبال استان با برنامه ریزی های که از روز اول انجام داده است خواهان رشد و توسعه این رشته است.

وی اظهار کرد: والیبال کردستان دارای سابقه و پیشینه است ولی تاکنون برنامه یا رویدادی در شان و جایگاه آن برگزار نشده است و همین مسئله باعث شده بود والیبال کردستان در سطح کشور مغفول بماند.

رئیس هیات والیبال کردستان با بیان اینکه امروزه والیبال کردستان در فدراسیون دارای جایگاه و اعتبار است، افزود: برای ارتقا این وضعیت نیازمند همدلی و همکاری خانواده والیبال هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha