دستگاه‌های مختلف برای حفظ نشاط جوانان همکاری کنند

سنندج- ایرنا- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: رعایت ارزش های اخلاقی و اسلامی در کنار حفظ نشاط و شادابی و روحیه ورزشی جوانان، فعالیت و کار جهادی تمامی مسئولان در دستگاه ورزش و جوانان و دیگر نهادها را می طلبد.

به گزارش ایرنا، آمنه غلام ویسی روز یکشنبه در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل ورزش و جوانان کردستان در سنندج اظهار کرد: دستگاه ها با همکاری و تعامل ما را به عنوان متولیان اصلی این حوزه در افزایش روحیه نشاط اجتماعی کمک کنند.

وی افزود: مخاطبان دستگاه ورزش و جوانان، جامعه گسترده جوانان و ورزشکاران هستند که با توجه به گستردگی این قشر اهمیت فعالیت های ما نیز مشخص است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان یادآور شد: مردم استان کردستان به ویژه قشر جوان از جمله مردمان فرهیخته، متدین و معتقد به ارزش های اسلامی هستند و همواره دغدغه‌ مسائل فرهنگی و اعتقادی را دارند و حساسیت خاصی در این موضوع از خود نشان می دهند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان هم در این نشست با اشاره به موفقیت های چشمگیر ورزشکاران و قهرمانان کردستانی در عرصه های مختلف ملی و فراملی، اضافه کرد: خوشبختانه جوانان کردستانی در چند سال اخیر به ویژه در ورزش قهرمانی دستاوردهای بزرگی کسب کرده اند و این مهم مسئولیت آنها را در جامعه بیش از پیش می کند.

دستگاه‌های مختلف برای حفظ نشاط جوانان همکاری کنند


سیدعلی اصغر حسینی افزود: رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر یک رویکرد فرهنگی با اتکاء به پیشینه فرهنگی و تاریخی ملت مسلمان ایران است و در این دیدگاه قوه قهریه و سلبی به تمام معنا رد می شود.

وی تاکید کرد: این ستاد در استان کردستان در زمینه امر به معروف و نهی از منکر بیش از ۳۳ هزار طلایه دار دارد که بدون شک بسیاری از این افراد نیز در حوزه ورزش فعالیت دارند.

حسینی یادآور شد: استان کردستان استانی فرهنگی با ارزش های غنی و دینی است و بسیاری از ورزشکاران این خطه خود دغدغه مند مسائل امر به معروف و نهی از منکر هستند و ارزش های فرهنگی در خانواده های آنان نهادینه شده است.

وی ادامه داد: در زمینه حجاب و عفاف در اماکن ورزشی و در میان ورزشکاران و همچنین در بین جوانان با توجه به حساسیت موضوع و تلاش دشمنان ایران اسلامی باید متولیان ورزش و جوانان به خوبی این محیط ها را مدیریت کنند و با یک رویکرد فرهنگی و آگاهی بخشی از نفوذ دشمنان در این بخش جلوگیری کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با تاکید بر لزوم تبیین وقایع و مسائل برای قشر جوان به ویژه ورزشکاران گفت: قطع به یقین جوانان ما با آگاهی بخشی درست مسیر توسعه و پیشرفت خود را خواهند یافت.

حسینی به نثار خون بیش از ۲۴ هزار شهید استان کردستان به شجره انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ثمره این خون های گرانبها امنیت و آرامشی است که مردم ما در سایه آن مشغول به زندگی بوده و قدردان این شهدا نیز هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha