۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۰۲
کد خبرنگار: 916
کد خبر: 85136702
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: طرح‌های آبرسانی در سرباز شاخص بهره‌مندی از آب پایدار را به ۷۰ درصد می‌رساند

زاهدان- ایرنا- فرماندار سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با اجرای کامل طرح‌های آبرسانی در این شهرستان شاخص بهره‌مندی روستاییان از آب پایدار و بهداشتی از ۶۴ درصد فعلی به ۷۰ درصد خواهد رسید.

فرامرز دانش روز یکشنبه در سومین جلسه کمیته برنامه‌ریزی سرباز اظهارداشت: ١٠٠ میلیارد تومان اعتبارات کمیته برنامه ریزی این شهرستان در سال ١٤٠١ بود که تا کنون ٧٠ درصد آن تحقق یافته است.

وی بیان کرد: جذب و تخصیص اعتبارات سرباز در سال ۱۴۰۲ در قالب اولویت بندی پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا و قابل اتمام در سالجاری و سایر طرح‌های اساسی و زیرساختی نیمه تکمیل صورت خواهد گرفت.
فرماندار سرباز گفت: بیشترین تخصیص اعتبارات به ترتیب اولویت حوزه راه و آب بوده که شاخص‌های راه روستایی از ۲۰ درصد به ۲۶ درصد ارتقا و شاخص دسترسی به آب آشامیدنی بهداشتی از ٦٤ درصد فعلی به ٧٠ درصد خواهد رسید.
وی بیان کرد: اولویت راه در سال ۱۴۰۲ در صورت تصویب و تخصیص در کمیته برنامه ریزی روکش آسفالت مسیر فرعی دپکور به مرکز بخش کیشکور خواهد بود.
دانش ادامه داد: مدیران نسبت به ارائه برنامه سال ١٤٠٢ جهت تصویب در کمیته برنامه ریزی اهتمام بیشتری داشته باشند.
وی ادامه داد: مدیران با برنامه حرکت کنند و در میدان بصورت جهادی حضور داشته و از تخریب نهراسند و با سعه صدر پاسخگوی مطالبات مردم باشند.
فرماندار سرباز افزود: پروژه های اجرا شده در این شهرستان به صورت مستند به مردم گزارش خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha