دستگیری سارقان لوازم خودرو با ۷۳ فقره سرقت در البرز

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از دستگیری باند ۲ نفره سارقان لوازم داخل خودرو با ۷۳ فقره سرقت در شهرستان کرج در این استان خبر داد .

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "حمید هداوند" گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم خودرو توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در مناطق مختلف شهر کرج، بررسی ویژه موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: بلافاصله با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی رد پای یکی از سارقان سابقه دار و حرفه ای خودرو در این پرونده مشاهده و با شناسایی مخفیگاه او در شهرستان ملارد استان تهران با هماهنگی مقام قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.
وی اضافه کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی به ۷۳ فقره سرقت لوازم داخل خودرو با همدستی یک سارق سابقه دار اعتراف کرد.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری همدست متهم در شهر کرج گفت: با تکمیل پرونده هر ۲ سارق برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
نزاع دسته جمعی در کرج منجر به قتل شد

دستگیری سارقان لوازم خودرو با ۷۳ فقره سرقت در البرز

سرپرست پلیس آگاهی البرز از به قتل یک نوجوان ۱۶ ساله در درگیری جمعی در منطقه رجایی شهر کرج در این استان خبر داد.
سرهنگ "حکمت اله شجاعی" گفت: ۱۲ خرداد ماه سال جاری در پی خبری مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی که در آن یک نوجوان ۱۶ ساله به قتل رسیده بود به پلیس آگاهی این استان اعلام شد و کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی سریعا وارد عمل شدند.
وی افزود: در بررسی های اولیه هویت قاتل شناسایی و با انجام روش های پلیسی متهم به پلیس آگاهی استان البرز هدایت شد.
شجاعی اضافه کرد: با توجه به انکار های اولیه متهم به ارتکاب قتل، اما با مشاهده مستندات پلیسی به ناچار لب به اعتراف گشود و ارتکاب قتل به وسیله وارد آوردن ضربه چاقو به مقتول را تایید کرد.
دستگیری کلاهبرداران سایت های فروش لوازم دست دوم در البرز

دستگیری سارقان لوازم خودرو با ۷۳ فقره سرقت در البرز


رییس پلیس فتا البرز از دستگیری ۲ کلاهبردار که از طریق سایت های فروش لوازم دست دوم اقدام به ۱۰ فقره کلاهبرداری کرده بودند، در این استان خبر داد.

سرهنگ "رسول جلیلیان" گفت: درپی ارجاع چند پرونده کلاهبرداری از طریق سایت های دیوار و شیپور به پلیس فتا استان البرز، بررسی ویژه و دقیق موضوع در دستورکار کارشناسان قرار گرفت.
وی افزود: برابر بررسی های صورت گرفته مشخص شد که کلاهبرداران با انتشار آگهی های فروش لوازم خانگی با قیمت پایین‌تر شهروندان را ترغیب به ارسال بیعانه برای خرید می کردند و با ارسال شماره حساب یکی از فروشندگان لوازم خانگی در ازای ارسال وجه اقدام به خرید لوازم خانگی به صورت غیر حضوری می کردند.
جلیلیان خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه متهمان پس از دریافت لوازم خانگی در چندین نقطه از شهر های کرج و تهران آنها را برای عدم شناسایی در نهایت به یکی از شهرهای شرقی تهران منتقل می‌کردند، اکه با انجام اقدامات اطلاعاتی و گسترده ۲ نفر دستگیر شده و ۱۰ مالباخته شناسایی شدند.
وی افزود : برابر بررسی‌های صورت گرفته ارزش کلاهبرداری کشف شده تاکنون حدود پنج میلیارد ریال است.
وی از کاربران اینترنتی درخواست کرد در صورت خرید غیرحضوری به هیچ وجه قبل از تحویل کالا اقدام به ارسال مبالغی تحت عنوان بیعانه و سایر موضوعات نکنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha