آزمون: از ۱۵ سالگی زیرنظر قلعه‌نویی کار کردم/ بازیکنان دخالتی در برنامه‌ریزی ندارند

تهران- ایرنا- مهاجم تیم فوتبال کشورمان اظهار داشت: از ۱۵ سالگی زیر نظر قلعه‌نویی کار کردم و الان هم بدون هیچ کم‌وکسری در اردو حضور داریم.

به گزارش ایرنا، سردار آزمون مهاجم تیم فوتبال کشورمان امروز (یکشنبه) در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال و حضور در تورنمت کافا اظهار داشت: اردوی خوبی داریم و بچه‌ها در حال آمده شدن برای بازی‌ها هستند. در تورنمنت کافا هم تیم‌هایی حضور دارند که به آنها خیلی احترام می گذاریم. افغانستان، عمان و ازبکستان در حال پیشرفت هستند. خوشحالیم که در این تورنمنت هستیم و این می‌تواند کمک خوبی برای ما باشد.

آزمون در پاسخ به این سوال که آیا بازی تداراکاتی با تیم‌های افغانستان و ازبکستان می‌تواند به تیم ملی برای حضور بهتر در جام ملت‌ها کمک کند؟ گفت: این برنامه‌ریزی از طرف فدراسیون فوتبال صورت گرفته و بازیکنان دخالتی در برنامه‌ریزی‌ ندارند. تمرکز ما بیشتر روی بازی‌ها خواهد بود تا بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی در رابطه با همکاری با امیر قلعه‌نویی اظهار داشت: من از ۱۵ سالگی زیر نظر قلعه‌نویی کار کردم و الان هم بدون هیچ کم‌وکسری در اردو حضور داریم و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد.

تورنمنت فوتبال آسیای مرکزی موسوم به کافا با حضور ۷ تیم و در دو گروه از ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) آغاز می‌شود.

در گروه اول که در تاشکند برگزار می‌شود، تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان و عمان حضور دارند. در گروه دوم به میزبانی بیشکک تیم‌های قرقیزستان، ایران و افغانستان هم‌گروه هستند.

طبق تقویم این رقابت‌ها، ایران ۲۳ و ۲۶ خرداد به ترتیب به مصاف افغانستان و قرقیزستان می‌رود. تیم‌های اول هر گروه راهی فینال می‌شوند و دیدار رده‌بندی هم بین تیم‌های دوم هر گروه برگزار خواهد شد. این دیدارها برای روز ۳۰ خرداد پیش‌بینی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha