۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۲
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85136774
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رانندگان از ازدحام بی‌اثر در ورودی کندوان خودداری کنند

نوشهر - ایرنا- فرمانده پلیس راه کندوان گفت: کاربران جاده ای تا ایمن سازی کامل کندوان از تردد بی اثر و ازدحام در ورودی های این محور خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، سرگرد محمد احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این جاده با سقوط سنگ های معلق از ارتفاعات در ساعت هشت صبح روز شنبه بیستم خرداد مسدود شده است.

وی اظهارداشت: پلیس راه با هدف تسریع در اجرای عملیات ایمن سازی این جاده توسط راهداری، با استفاده از نیوجرسی های بتونی در محدوده تنگه نوری ورودی کندوان مانع تردد خودروها شده و هیج روزنه ای دیگر هم برای عبور و مرور وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد : همچنین دوربین های نظارتی به صورت شبانه روزی در حال رصد عبور و مرور غیرمجاز خودروها در فواصل نقاط انسداد محور کندوان هستند.

فرمانده پلیس راه کندوان تاکید کرد : کابران جاده ای و مسافران از تردد بی اثر در این محور خودداری کنند چرا که تجمع آنان موجب می شود تا اجرای عملیات ایمن سازی کندوان به تاخیر بیفتد.

به گفته وی هیچ بیراهه ای نیز در محور کندوان برای تردد خودروها وجود ندارند تا مسافران از آن تردد کنند.

سقوط سنگ در منطقه هریجان محور کندوان در حوزه استحفاظی چالوس در روز شنبه ۲ کشته بر جا گذاشت، در همین منطقه بامداد روز جمعه نوزدهم خرداد نیز بر اثر سقوط سنگ جان باخت.

جاده کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود نیمی از مسیر مربوط به مازندران شهرستان چالوس است.

رانندگان از ازدحام بی‌اثر در ورودی کندوان خودداری کنند

معاون سازمان راهداری با بیان اینکه بازسازی کامل چالوس اعتبار هزار میلیاردی نیاز دارد و عملیات اجرایی آن تا مهر سال جاری به طول خواهد انجامید، گفت: برای خاکریزی دره ۵۰ متری که در سیلاب روز پنجشنبه ایجاد شده تا ۱۰ روز تردد از چالوس امکان پذیر نخواهد بود.

این حادثه در محدوده استحفاظی استان البرز اتفاق افتاده است.

رضا اکبری درباره آخرین وضعیت جاده چالوس تصریح کرد: هشت نقطه از محور چالوس که در محدوده بالادست و پایین دست سد کرج قرار دارد، حدود ۲ متر زیر گل و لای قرار گرفته و ارتفاع گل و لای و سنگ پرتاپ شده روی جاده چالوس به ۲ متر رسیده است.

وی گفت: از صبح روز جمعه کار آزادسازی خودروهای مانده در گل و لای با بکارگیری ۱۲ دستگاه ماشین آلات آغاز شده است.

اکبری توضیح داد: به جز این هشت نقطه، جاده چالوس در محدوده "خوزنکلا" به طور کامل شکسته شده و به طول ۵۰ متر داخل دره فرو رفته که برای خاکریزی و پر کردن این دره عمیق که در نهایت با انجام عملیات زیرسازی و سپس سیمان و تثبیت محور انجام خواهد شد تا حدود ۱۰ روز آینده بسته خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha