کریمی: برای مذاکره با مربیان خارجی به کشورهای حاشیه خلیج فارس نمی‌رویم

تهران- ایرنا- سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: برای هدایت استقلال گزینه‌های داخلی و خارجی مد نظر و تلاش داریم بهترین انتخاب را داشته باشیم. از گزینه‌های خارجی دعوت کردیم که برای دیدن امکانات باشگاه به تهران بیایند. ما نباید برای مذاکره به کشورهای حاشیه خلیج فارس برویم.

به گزارش ایرنا، حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال با اشاره به برگزاری مجمع این باشگاه اظهار داشت: مجمع صبح امروز برگزار شد و ۲ عضو مجمع استقلال از جمع ما جدا شدند و ۲ عضو دیگر به مجمع اضافه شد باید از زحمات پرویز مظلومی و محمد مومنی تشکر کنم که در این ۲ سال در کنار استقلال بودند. من و دیگر اعضای هیئت‌مدیره استقلال تا آخرین ثانیه‌ها در باشگاه خدمت کردیم و قرار بود کارمان را انجام بدهیم.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: تغییرات کنونی باشگاه تاثیری در سیاست انتخاب سرمربی ندارد. برای هدایت استقلال گزینه‌های داخلی و خارجی مد نظر و تلاش داریم بهترین انتخاب را داشته باشیم. از گزینه‌های خارجی دعوت کردیم که برای دیدن امکانات باشگاه به تهران بیایند. ما نباید برای مذاکره به کشورهای حاشیه خلیج فارس برویم. مربی اروپایی باید امکانات باشگاه را ببیند و بعد در خصوص کار با ما تصمیم بگیرد.

وی افزود: اسامی که این روزها برای هدایت استقلال در رسانه‌ها مطرح می‌شود درست است.

کریمی این را هم گفت: هم گزینه داخلی و هم گزینه خارجی داریم. هر چند که دوست دارم گزینه داخلی مربی باشد اما باید باید جوانب را بررسی کنیم. هیچ گزینه داخلی از لیست استقلال دور نشده و ما همچنان تمام گزینه‌ها را بررسی می‌کنیم. گزینه‌های خارجی نیز مشکلاتی دارند که یکی از آنان قرارداد ریالی است که باید یک راهکار را برای آن پیدا کنیم. نمی‌خواهیم زمان را از دست بدهیم سال گذشته این اتفاق برای استقلال رخ داد و آسیب‌های زیادی دید.

وی درخصوص جدایی ساپینتو گفت: ما به دنبال قرارداد با او بودیم و حتی متن قرارداد را هم برای این مربی پرتغالی ایمیل کردیم اما وی پیام خداحافظی فرستاد و ادعاهایی نیز در خصوص مالی مطرح کرد که جای تعجب دارد من نمی‌خواهم برخی از مسائل را باز کنم. ما پیشنهاد ۷۵۰ هزار دلاری را برای ساپینتو فرستادیم اما جای تعجب است که چطور او با ۲۰۰ هزار دلار به قبرس رفت.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه استقلال در خصوص قرارداد محبی و قایدی نیز گفت: محمد محبی با استقلال قرارداد دارد و با ۶۰۰ هزار دلار می‌تواند در این تیم ماندکار شود اما قرارداد قایدی قرضی و یکساله بود و باشگاه اماراتی درخصوص آن تصمیم خواهد گرفت. جلالی نیز نمی‌توانست یکطرفه فسخ کند و در استقلال ماندنی شد زیرا با این تیم قرارداد داشت.

سرپرست مدیرعاملی استقلال در خصوص مشکلات اقتصادی باشگاه در چند ماه گذشته افزود: این مشکلات از پنج سال پیش باقی مانده بود و فشار زیادی را به باشگاه متحمل کرد. مدیران قبلی باید آن را برطرف می‌کردند. متاسفانه این بحران‌ها موجب مشکلاتی برای تیم شد. ما همچنان به حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا اعتراض داریم و آخرین نامه نیز چند روز پیش به مهدی تاج ارسال کردم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha