۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۱۹
کد خبر: 85137137
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

آماده‌باش فرمانداری نوشهر برای مقابله با وقوع سیل در کجور

نوشهر- ایرنا - فرماندار نوشهر با صدور اخطاریه هواشناسی مازندران مبنی بر احتمال طغیان رودخانه ها ناشی از بارندگی های شدید و جاری شدن سیل، در نشست ستاد مدیریت بحران این شهرستان خواستار آماده باش اعضای ستاد برای مقابله احتمالی با وقوع سیل در بخش کجور شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رستم زرودی روز یکشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران در نوشهر گفت : اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان با بکارگیری از همه تجهیزات و امکانات در قالب گروه های مختلف پای کاربیایند و در حالت آماده باش باشند تا در زمان بارندگی شدید و طغیانی شدن رودخانه ها شاهد وقوع سیل و سیلاب و خرابی در بخش ییلاقی و کوهستانی کجور نوشهر نباشیم.

این مسوول تاکید کرد : باید اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران برای گذر از این بحران پای کار بیایند و افزون بر آمادگی لازم برای پیشگیری، مقابله و کنترل این بحران همچنین به آن دسته از روستاییان که در حاشیه رودخانه ها سکونت دارند اطلاع رسانی کنند، که هوشیار باشند.

آماده‌باش نوشهر برای مقابله با وقوع سیل در بخش کجور

بخش کجور نوشهر با برخورداری از رودخانه های کندلوس، منجیر و کت کش براساس تجربه سال های گذشته، به علت بارندگی شدید و طغیانی شدن این رودخانه ها از سال های گذشته به علت بارندگی شدید و طغیانی شدن رودخانه ها سیل و سیلاب در این بخش کوهستانی رخ داده است.

هواشناسی مازندران هم امروز در اطلاعیه ای گزارش داده که عصر امروز در ارتفاعات و کوهپایه های مازندران رگبار، رعد و برق و وزش باد همراه با بارندگی رخ می دهد و در روز دوشنبه تا پنجشنبه شرایط آب و هوایی پایدار است اما در زمان عصر رعد و برق و رگبار و بارندگی اتفاق می افتد.

بخش ییلاقی و کوهستانی کجور نوشهر با برخورداری از ۲ نقطه شهری و ۶۲ نقطه روستایی در فاصله حدود ۷۵ کیلومتری جنوب شرقی شهرستان نوشهر قرار دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha