۷۴۴ میلیارد تومان کالای موجود در انبارهای اموال تملیکی هرمزگان به فروش رسید

بندرعباس-ایرنا- رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: ۷۴۴ میلیارد تومان در مزایده ۹۳ ردیف کالای موجود در انبارهای اموال تملیکی این استان به فروش رسید.

به گزارش یکشنبه ایرنا از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، مجتبی قهرمانی با اشاره به اینکه پس از تاکید قوه قضاییه در خصوص ساماندهی و تجهیز انبارهای اموال تملیکی، اتفاق‌های بزرگی در تعیین تکلیف این انبارها در سراسر کشور رخ داده است، افزود: در همین راستا در نتیجه برگزاری مزایده های اموال تملیکی این استان در خردادماه امسال، ۹۳ ردیف کالا به مبلغ ۷۴۴ میلیارد تومان فروخته شده است.

وی با بیان اینکه یکپارچه‌سازی سامانه اموال تملیکی بعد از تاکید رییس قوه قضاییه کلید خورده است، یادآورشد: تمامی مراحل مزایده های اموال تملیکی هرمزگان به صورت الکترونیک و از طریق مشاهده متن فراخوان، ثبت نام متقاضیان و اعلام نتیجه در همین سامانه و تارنمای سازمان اموال تملیکی صورت گرفته است.

قهرمانی تصریح کرد: در هرمزگان توفیقات بسیار خوبی حاصل شده و در نتیجه برگزاری پی در پی و منظم مزایده ها، درصد بسیاری از کالاهای موجود، تعیین تکلیف و از انبارها خارج شده‌اند که بر این اساس، هرمزگان رتبه نخست کشور در فروش اموال تملیکی را به خود اختصاص داده است.

رییس کل دادگستری هرمزگان در پایان ضمن قدردانی ازاقدامات جهادی و پشتکار مسوولان و کارکنان سازمان اموال تملیکی برای ساماندهی انبارهای استان و برگزاری مستمر و منظم مزایده‌ها بر ادامه این روند تا ساماندهی ۱۰۰ درصدی کالاهای موجود و دستیابی به تمامی اهداف پیش بینی شده تأکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha