۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۴۶
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 85137377
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرکوب اسرای فلسطینی در زندان «النقب»/  اسرا برای آغاز اعتصاب سراسری آماده شدند

تهران-ایرنا- نظامیان سرکوبگر سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) اسرای فلسطینی زندان صحرایی النقب را مورد حمله قرار دادند.

به گزارش ایرنا، دفتر اطلاع رسانی اسرای فلسطین اعلام کرد که نیروهای سرکوبگر «متسادا» به بخش ۲۱ زندان النقب یورش برده و ضمن سرکوب اسرا، شماری از آنان را به سلول انفرادی انتقال دادند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در پی حمله نیروهای سرکوبگر صهیونیستی به زندان النقب، اوضاع در این زندان متشنج شده است.

این اقدام در حالی صورت گرفته که اسرای فلسطینی در حال آماده‌شدن برای اعتصاب غذای سراسری در اعتراض به ادامه بازداشت موقت صدها اسیر در زندان‌های رژیم صهیونیستی هستند.

در همین رابطه، کمیته اسرای تحت بازداشت موقت اعلام کرد که اسرای فلسطینی در تمامی زندان‌هایی که اسرای تحت بازداشت موقت در آنجا نگهداری می‌شوند، قرار است در این اعتصاب غذا که از ۱۸ ماه جاری آغاز خواهد شد، شرکت کنند.

باشگاه اسیر فلسطین به تازگی اعلام کرده که سازمان زندان‌های صهیونیستی شماری از اسرای تحت بازداشت موقت را احضار کرده و به آن‌ها نسبت به مشارکت در این اعتصاب غذا هشدار داده‌اند.

این مرکز حقوقی اشاره کرد که رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند تا اسرای تحت بازداشت موقت را تحت فشار قرار دهد و مانع از شرکت آنان در نبرد اعتصاب غذا شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha