برگزاری انتخاباتی باشکوه بزرگترین برنامه سیاسی دولت در سال جاری است

ساری- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره مراحل در حال انجام برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: برگزاری باشکوه این رویداد، بزرگ ترین برنامه سیاسی دولت در سال جاری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح الله سلگی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی همایش منطقه ای انتخابات در ساری افزود: همایش منطقه ای فرمانداران و مدیران کل سیاسی و انتخابات پنج استان از ۲۳ خردادماه جاری به مدت سه روز در مجتمع نفت محمودآباد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این همایش در مورد راهکارها و بسترهای مورد نیاز برای برگزاری باشکوه انتخابات امسال هم اندیشی و برنامه ریزی خواهد شد.
سلگی ادامه داد: مسوولان ستادهای انتخابات استان های تهران، سمنان، گلستان، گیلان و مازندران در این همایش حضور خواهند داشت.
رییس ستاد انتخابات مازندران اظهار کرد: در این همایش معاون سیاسی وزیر و رییس ستاد انتخابات کشور به ارائه نقطه نظرات انتخاباتی خواهد پرداخت.
سلگی با اشاره به تاکید استاندار مازندران برای بسترسازی در امر برگزاری باشکوه انتخابات در استان ادامه داد: استاندار مازندران با شرکت در این همایش سه روزه ظرفیت های استان در امر برگزاری انتخابات را تبیین خواهد کرد.
سلگی خاطر نشان کرد: برگزاری انتخابات بزرگترین طرح سیاسی دولت در سال جاری است.
معاون استاندار مازندران گفت: خلق حماسه پرشور مردم در انتخابات نیازمند برنامه ریزی و تدابیر سازنده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha